Oeps, SOG (School Ontwijkend Gedrag)

15:00

Kijk, dit krijg je nou wanneer je een hoop moet leren voor school, mensen in een ander deel van Nederland al vakantie hebben (oftewel je dagelijks blogposts leest met 'YES het is vakantie'), je zelf ook eigenlijk wel heel erg graag vakantie wil en je de goede moed erin probeert te houden omdat je niet depressief in een hoekje wil gaan zitten huilen. Halve gare-foto's waarop ik SOG, School Ontwijkend Gedrag, probeer uit te beelden. Of zoiets. Want ja, dan heb je een camera, een statief en een afstandsbediening op je kamer. Ineens is het zo ontzettend interessant dat je er een halfuur lang naar zit te staren en je je bedenkt dat je ook gewoon een fotosessie kan houden in plaats van huiswerk maken. Want waarom niet je tijd verspillen en je huiswerk uitstellen? Zóóó verleidelijk, dus je geeft eraan toe. Plus je besluit daarna ook nog eventjes alle social media op je Iphone te checken, want ja, als je toch al afgeleid bent... En dan raak je in de stress omdat je nog zoveel moet leren en dan word je uiteindelijk toch nog depressief, sukkel.  
Maar voor de rest gaat het allemaal nog goed met me, hoor.
Om het nog even een keer kort samen te vatten: ik ben toe aan herfstvakantie. Mijn excuses voor deze lelijke foto's. 

P.S. Wil je op de hoogte blijven van dit soort prachtige foto's van mij? Dan kan je me hier volgen. Maak je me ook meteen wat blijer mee, hehe:)

You Might Also Like

11 reacties

  1. Isabella! Ik vind ze leuk....en alvast een fijne herfstvakantie gewenst! Groet Edwin.

    ReplyDelete
  2. Echt heel herkenbaar! Leuke foto's trouwens ;) x

    ReplyDelete
  3. oh zo herkenbaar, heb alleen als arme student geen herfstvakantie dus moet het nog volhouden tot de kerst. Bah!

    ReplyDelete
  4. Ik heb dat ook altijd als ik leer. Je hebt tenminste wel nu leuke foto's ;)

    ReplyDelete
  5. Wat ben je toch een leuke meid, bella ;) Ik begrijp het heeelemaal, maar toch heeft het wel iets leuks opgeleverd.
    Ik moest er in ieder geval wel om lachen.
    Dikke kuss Lieke

    ReplyDelete
  6. Isabella, isabella, isabella wat ben je toch ook een prachtig meisje!

    ReplyDelete