My weekend: bloggermeeting & lovely food

06:30

Hee, je vindt het wellicht wat vreemd dat ik dit bericht post op een woensdag, en misschien wekt het wat frustratie bij je op omdat we pas op de helft van de week zitten en het dus nog even duurt voordat het weer weekend is. Excusez-moi, keep calm, don't worry, de tijd vliegt (hopelijk heb ik me nu genoeg verontschuldigd); want we zijn alweer op de helft van de week! Zo kan je het dus óók bekijken.
Vandaag wil ik jullie vertellen over vorig weekend, want het was LEUK. Nog voor de verjaardag van mijn vader aten we op zaterdag bij Toscanini, een heerlijk Italiaans restaurant in Amsterdam. Naomi woont in Amsterdam, en we hadden afgesproken om te 'meeten' bij Toscanini. Het was super gezellig en heel leuk om elkaar in het echt te ontmoeten! Als je haar blog trouwens nog niet kent, zou ik je zeker aanraden om er eens een kijkje te nemen. Ik volg Naomi al sinds eind februari, toen haar blog pas net bestond. Dat ik Little keys to happiness nu nog stééds volg, zegt denk ik wel genoeg goeds:)
Ik nam pasta als hoofdgerecht. Hoe kan het ook anders als je bij Toscanini eet? De pasta is daar echt verrukkelijk.
Op de heenreis nam ik deze foto... De lucht vond ik er wel erg mooi uitzien:)

Hoe was jullie weekend? En gaan jullie aankomend weekend nog wat leuks doen?

You Might Also Like

13 reacties

  1. Ah leuk dat jullie hadden afgesproken, de pasta ziet er heel lekker uit!

    ReplyDelete
  2. Super leuk dat jullie samen hebben afgesproken

    ReplyDelete
  3. Twee heeeeeeelee leuke bloggers op één foto

    ReplyDelete
  4. Wat gezellig dat jullie wat hebben afgesproken!

    ReplyDelete
  5. Leuk dat jullie hebben afgesproken!

    ReplyDelete
  6. Ooh wat leuk dat jullie hebben gemeet! (had het mij ook even laten weten, ik woon haast om de hoek, haha).
    Klinkt en ziet er allemaal heel leuk uit! (:
    Liefs X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh de volgende keer dat ik in Amsterdam ben, laat ik het je meteen weten^^ x

      Delete
  7. Oooh, wat gezellig ziet dat eruit! Altijd leuk om medebloggers te ontmoeten. Die begrijpen je en je kan lekker met ze babbelen over artikels maken enzo :)
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Zin om mee te doen?

    ReplyDelete
  8. Oehhh ziet er erg leuk uit en hartstikke leuk zo'n meeting haha!

    ReplyDelete
  9. Vanavond ga ik naar een cocktailworkshop toe! Heb ik best wel zin in. Die pasta hierboven ziet er érg lekker uit trouwens! <3

    ReplyDelete