My life in pictures (september/oktober)

07:00

Hey you guys, it's been a while. Vijf dagen om precies te zijn. Nu is het mijn tijd om uit te schreeuwen: 'Yes, vakantie!'. Dit weekend zat al meteen prop vol met leuke dingen, ik heb gisteren met mijn dansteam opgetreden bij een basketbalwedstrijd van de SPM Shoeters (hij was bij de NOS op 1, bij een time-out hoorde je een keer het liedje Big Foot op de achtergrond. Toen was ik dus één van de drie dansen aan het dansen:). Zaterdag ben ik naar mijn maandelijkse zangles in Amsterdam geweest en die avond kwam ook nog Amy logeren. We keken een film op Netflix waar we helemaal dubbel om lagen, net zoals om onze zusjes die om half tien 's avonds nog heel hyperactief met een chocolademasker mijn kamer binnen kwamen dansen. Hahaha, dat was echt geweldig.
Vandaag deel ik weer een aantal foto's met jullie die ik gedurende september/oktober heb genomen. Zie bijvoorbeeld de bovenstaande foto. Die macarons waren verrukkelijk.
Thee drinken voor de open haard die weer aan mag:)


The girl behind-, and in front of the camera, haha! Als je goed kijkt naar wat ik aan heb zie je dat ik op deze dag mijn laatste outfit heb geschoten. Ik was wel in een foto-bui op dat moment, dus een poging tot een soort spiegelselfie wilde ik wel wagen:)
Den Bosch, my hometown. Elke dag als ik uit school kom fiets ik door de stad naar huis, over het marktplein. Een dag na school was ik vroeg uit, en had ik mijn camera meegenomen. Ik vond het wel leuk om Den Bosch te fotograferen. Mijn doel was eerst om een hele hoop foto's te schieten, maar ik viel blijkbaar erg op met mijn camera. Mensen gingen expres heel dicht voor de camera door het beeld lopen, omdat ze dachten dat ik voor een of andere krant aan het fotograferen was. Het blijft me maar overkomen, zie ik er dan echt uit als een professionele fotografe? Ik vind zelf van niet...
De Sint Jan...
... en het stadhuis.
Na school een lekker glaasje tomatensap drinken. Mèt een paar drupjes Tabasco, om het een beetje spicy te maken. Van tomatensap krijg je echt een boost, je wordt er helemaal wakker van en het lest je dorst, ook al zou je dat misschien niet meteen verwachten. Plus het is ook nog eens gezond! (Tenzij je tomatensap neemt met heel veel suiker... Goed op letten in de winkel!)
Le bureau. Met mijn laptop, Latijn boeken, een handsanitizer, nieuwste EOS lipbalm en nog een hoop andere troep. Tja, niet echt heel interessant, maarja, dit is dus mijn uitzicht als ik thuis kom na school. 
De zon gaat steeds eerder onder...
Yes, mama heeft mijn favoriete scrub weer meegenomen uit Amerika. De Apricot scrub van St. Ives. Serieus de beste scrub die er is als je last hebt van onzuiverheden. 
Schilderen voor Kunst. Degene die je ziet op de tekening ben ik. Als je me al had herkend vind ik je erg knap ;)

Ik ga even lekker genieten van mijn vakantie, jongens. Wedden dat 'ie zo weer voorbij is? Een week is eigenlijk ook wel echt veel te kort.
Voor degenen die al vakantie hebben gehad: hebben jullie een fijne week gehad? Veel succes vandaag weer!



You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat kun je mooi schilderen. Wauw!

    ReplyDelete
  2. Geniet van je vakantie! Leuke foto's ook. Heb zelf nog nooit tomaten sap op, ben benieuwd hoe dat smaakt haha :)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's. Geniet maar lekker van je vakantie! Den Bosch is echt een mooie stad.

    ReplyDelete
  4. Hele leuke foto's! Wat leuk dat je danste bij SPM! Ik ben daar best vaak, als je nog een keer moet moet je dat even zeggen!

    ReplyDelete
  5. De foto waar de zon onder gaat is zó mooi! Leuke foto's! xx

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's! En fijne vakantie natuurlijk!

    ReplyDelete
  7. Ik hou van thee in de herfst! En die schildering is echt heel erg mooi!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  8. Hele leuke foto's, mooie schildering op de laatste foto!

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's! Heerlijk dat je vakantie heb ik ben jaloers! En de macaroon zien er heerlijk uit! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  10. O hell, wat ben ik blij dat ik geen Latijn meer heb! :) Italiaans is een grote verbetering, haha! Leuke foto's, wat ziet Den Bosch er mooi uit!

    ReplyDelete
  11. Ik ben nog nooit in Den Bosch geweest, maar wat ziet de stad er prachtig uit! En het stadhuis ook!

    ReplyDelete