Inspiration saturday

07:00

Niks heerlijker dan je weekend relaxt beginnen met een lekkere warme kop thee, een croissantje en... Inspiratiefoto's. Vooral op luie zaterdagen/zondagen kan ik daar zo ontzettend van genieten. Alhoewel ik die niet bepaald heb dit weekend, helaas... Ik heb deze week twee grote proefwerken en zal dus lang bezig zijn met studeren. Maarja, dat hoort nu eenmaal bij de bovenbouw van de middelbare school denk ik... Nog even een weekje volhouden, en dan is het herfstvakantie. Let's do this :)
Hoe dan ook, vandaag deel ik weer een aantal foto's met jullie die ik vond op We Heart It. Ik ben de laatste tijd flink wat foto's aan het 'harten', het netwerk lijkt steeds professioneler en leuker te worden. Ik ben van plan wat vaker van dit soort artikelen te posten, omdat ik merk dat ze erg geliefd zijn bij jullie!



Geniet van je zondag! (En voor degenen die al vakantie hebben, fijne herfstvakantie!)

You Might Also Like

26 reacties

  1. Wat een prachtige inspiratie foto`s! Dat een na laatste plaatje is zooo schattig!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne foto's! Passen allemaal mooi bij elkaar.

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's! Ze hebben zo'n mooie sfeer :) En dat katje in de laatste collage is zó cute! xx

    ReplyDelete
  4. Ik heb nu herfstvakantie, dus dankjewel :)! Mooie inspiratie.

    ReplyDelete
  5. Great selection! :)

    x vonyll
    http://pinupgalore.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Fijne inspiratie!

    ReplyDelete
  7. Ik ben ook we heart it fan:)

    ReplyDelete
  8. Leuk! Ik heb eerst nog een weekje tentamens en ga daarna ook heerlijk van mij herfstvakantie genieten! Leuke inspiratie

    ReplyDelete
  9. Hele mooie inspiratie foto's <3

    ReplyDelete
  10. Wat een fijne plaatjes, ik vind inspiratieposten altijd zo leuk om te kijken! Je hebt mooie plaatjes uitgezocht! Lekker herfstachtig!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  11. Ik hou ook zo van inspiratie fotos! succes met je toetsen :)

    ReplyDelete
  12. Wow beautiful photos! Great inspiration post! :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    ReplyDelete
  13. Incredible inspiration, thanks for sharing! xx

    TOPCOAT

    ReplyDelete
  14. Wat een fijne inspiratie! Succes met leren :) X

    ReplyDelete
  15. Ik hou van dit soort foto's, zo fijn <3

    ReplyDelete
  16. Leuke post!
    Moet misschien ook maar eens Weheartit proberen, tot nu toe is Pinterest favoriet :)


    xoxo Iris
    A Dash Of Fash

    ReplyDelete
  17. Love your blog and your writing!
    i just started mine so .. could u take a look?
    Thank you! I am following you xx

    ReplyDelete
  18. aah wat een mooie inspiratie! Ik heb er gelijk wat inspiratie uit gehaald voor een nieuwe outfit :)

    ReplyDelete
  19. Totally in love with this inspiration
    kisses

    Francesca http://everydaycoffee23.blogspot.it

    ReplyDelete
  20. Hoe heet je op ´We heart it´?

    ReplyDelete