Things that make me happy ~ the happy list

12:00

 'Happy girls are the prettiest', aldus Audrey Hepburn. En eerlijk is eerlijk, van verdrietige meisjes word je ook niet veel blijer. De herfst en de winter komen er weer aan, en alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet erg vind, weet ik dat de donkere dagen die de seizoenen met zich meebrengen ervoor kunnen zorgen dat je je niet elke dag geweldig voelt. Verder kan school ook voor een hoop stress zorgen en daar word je niet altijd even blij van. En dàt dan allemaal in combinatie met de harde wind die er wel eens, of eigenlijk vaak, waait in de herfst. Dan zit je op de fiets en heb je het gevoel dat een bejaarde met een rollator je nog in kan halen, zo langzaam ga je. Ja, dat is best wel deprimerend. En dan kom je op school aan en dan zit je haar ook nog eens zo ontzettend fabulous... HOE DAN OOK, het leek me een goed moment om voor mezelf eens 'the happy list' op te stellen. Iedereen heeft wel eens last van dipjes, en dan is het altijd fijn om naar een lijstje te kijken van dingen waar je vrolijk van wordt. Op We Heart It en Pinterest had ik al eerder van dit soort lijstjes voorbij zien komen, en vandaag besloot ik er zelf ook een te maken.



Things that make me happy...


1. (Good) hugs 

2. Getting home and realize you've got no homework (oh yeah, tijd voor een bad en Netflix;) 

3. Frozen yoghurt / swirl (werkt trouwens ook super tegen liefdesverdriet)

4. Movienights 

5. Weekends (freedom!!)
6. Making / listening to music (als je depressief bent raad ik je trouwens niet aan om zielige Ed Sheeran of Bruno Mars liedjes te gaan zitten luisteren. Uit ervaring, hoor. Dan kan je net zo goed meteen al een potje gaan zitten janken.)

7. Sushi / Pizza / Chili / Pasta / Risotto / American Pancakes / Noodles -----> yummy food :P

8. Spending time with my best friends

9. Free WIFI 

10. Hollidays  Holidays (èn goede spelling natuurlijk. Isabella, 'holiday' schrijf je met één l. Niet met twee, sukkel)
11. Cute dogs / cats (dan vooral mijn eigen kat en hond natuurlijk... Hehe:)

12. People who smell good (allthough that sounds kind of weird) Tja, ik word nu eenmaal blij van mensen met een lekker geurtje op. Ben ik de enige?

13. Reading blogs

14. Writing new blogposts (oftewel DIT moment van typen...!)

15. Happy people (smiling people)

16. Dancing

17. Party's 

18. New clothes (it's an addiction) <----- en dat meen ik serieus. Als je in een depressieve periode van je leven zit, raad ik aan om uit de buurt te blijven van winkels, anders ben je zo blut. Nieuwe kleding kopen geeft over het algemeen een gevoel van voldoening, maar dat kan dus ook soms iets te veel van het goede zijn.

19. Making cupcakes (om ze daarna weer op te eten natuurlijk...:)

20. Giggling babies (zoek maar eens lachende baby's op op Youtube. Wedden dat je er blij van wordt?)

Waar word jij blij van?

P.S. Volgde je me al op Bloglovin'?

You Might Also Like

14 reacties

  1. Leuk artikel! Je schrijftstijl is heel grappig :D

    ReplyDelete
  2. Ah wat heb je dit leuk geschreven! <3

    ReplyDelete
  3. Super leuk idee, en die foto's zijn tof, je hebt het perfecte handschrift hiervoor haha. :)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke happy list! Van free WiFi wordt ik ook altijd happy ;)

    ReplyDelete
  5. Leeuk Bellaa!
    Gelukkig kan ik je helpen met 1, 4, 8, 12, 15, 16 & 17 ^^ Oftewel; met mij in de buurt hoef je noooit meer unhappy te zijn ;)
    Kusje van je vriendinnetje ♡
    Daantje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, je hebt helemaal gelijk Daantje^^ You're the cutest:)

      Delete
  6. Ahh wat een ontzettend leuk boekje! Ik word er al helemaal vrolijk van als ik het zie, haha!

    ReplyDelete
  7. Ja ja ja alles klopt! Heel leuk om te lezen :) Liefs Jaimie

    ReplyDelete
  8. Ah dat boekje heb ik ook :) Leuk om te lezen!

    ReplyDelete
  9. Haha daar word ik ook allemaal happy van! ^^

    ReplyDelete
  10. Mooi handschrift! En een leuk boekje. Echt HEMA. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Hahaha, ik had het niet beter kunnen verwoorden :D

      Delete