'So I went to Primark Eindhoven...' ~ Shoplog

15:55

Hey you people:) Vrijdagmiddag stapte ik met Amy op de trein naar Eindhoven om een middagje/avondje te gaan shoppen bij de Primark. Op heel veel blogs en websites had ik al leuke items van de winkelketen voorbij zien komen, en vrijdag had ik dan eindelijk de kans de kleding en spulletjes in het echt te bekijken. Ik verbaasde me bij de kassa wel over mijn aankopen, mijn doel was terug te komen met een hoop herfst en winterkleding, maar uiteindelijk liep ik de winkel uit met één fluffy trui (die trouwens wel echt super leuk is) en vooral heel veel sieraden. Toch voelt het winkeluitje als dik geslaagd omdat ik heel blij ben met mijn koopjes (en het een super gezellige avond was:).
Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb bij de Primark!
Ik wil dit Iphonehoesje graag als eerste met jullie delen. Hoe ontzettend cute is deze? Mijn oude vertrouwde Iphonehoesje heeft helaas zijn beste tijd gehad en was dringend toe aan vervanging. Op de afdeling met accessoires spotte ik een stand met telefoonhoesjes. Waren die er eerder ook al? Ik was in elk geval erg blij met mijn ontdekking en nam dit exemplaar mee.


Dit is de fluffy trui die ik heb gekocht. Op bovenstaande foto lijkt hij een beetje blauw door het licht, maar hij is wel degelijk zwart (zie de foto hieronder). Ik hou heel erg van de textuur. De trui is zó ontzettend zacht, je kan er helemaal in weg kruipen. Ik kan niet wachten om hem te dragen.
Dan komen nu alle accessoires...
Eenmaal in de trein terug naar huis zag ik ineens dat ik deze knockle rings in maat L heb gekocht... Een typische Isabella-actie. Onwijs stom, want ik heb vrij smalle vingers. Nou ja, dan draag ik ze maar ze gewoon als normale ringen.

Prijzen:

  • Iphonehoesje: €4,00
  • Fluffy trui: €12,00
  • Statement ketting: €6,00
  • Gouden armbandjes: €2,50
  • Zilveren armbandjes: €2,50
  • Knockle rings: €2,00
  • Haarelastiekjes: €1,50
  • Breath-spray (die werkt serieus best goed!): €1,00

Wat vinden jullie van mijn Primark-aankopen?

You Might Also Like

22 reacties

  1. Superaankopen! Ben fan van je fluffy trui.. heerlijk zijn die dingen :).

    ReplyDelete
  2. Je hebt hele leuke dingen gedaan en ja fluffy is gewoon zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Super leuke aankopen!! Haha, had je nog niet genoeg sieraden ;)? Ze zijn in ieder geval wel heeeeel leuk. En ook een super cute telefoonhoesje!
    Heel veel kusjess Lieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja eigenlijk had ik al wel genoeg sieraden ja hahaha:) Maarja, je kent me, ik ben niet te stoppen wanneer dingen goedkoop zijn^^ Dankje, Liek! Xx

      Delete
    2. Haha bella, ze zijn in ieder geval wel heeeeeelll leuk :)
      Je bent al zo knap en nu ook nog zoveel leuke sieraden, iedereen wordt nog jaloers dalijk.

      Delete
  4. Wat een leuke aankoopjes! En oh my god, dat hoesje is geweldig <3

    ReplyDelete
  5. Ik vind je armbandjes en ringen erg leuk, alleen balen dat je maat L heb gepakt!! Ik heb dat ook is gehad en ook nog is met een iphone hoesje.. er stond iphone 4 op terwijl het 5 moest zijn. Altijd jammer, maar we pakken gewoon te snel bij de primark haha.

    ReplyDelete
  6. Wat een toffe aankoopjes zeg! Je trui lijkt me heerlijk, en dat hoesje is onwijs schattig<3

    ReplyDelete
  7. Superleuk! Ik ga dinsdag naar de Primark Almere, heb ik heel veel zin in.

    ReplyDelete
  8. heel leuk! Ik wil zo graag weer shoppen bij de primark als ik weer in nederland ben! Vind vooral de trui en het telefoon hoesje erg tof~!

    ReplyDelete
  9. Hele leuke items heb je gekocht! Ik ben onlangs ook naar de Primark geweest ;)
    Die fluffy trui ziet er lekker warm uit ^^ en die armbandjes zijn echt super mooi!
    Liefs, x

    ReplyDelete
  10. Wat een mooi aankopen, die ketting is echt prachtig!
    Liefs

    ReplyDelete
  11. ooooh rpachtige aankopen!
    die ketting is zooo leuk

    liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  12. Dat hoesje is super cute! Ik ga dinsdag naar de persopening van de Primark in Arnhem, ben benieuwd wat ze allemaal hebben daar! :))

    ReplyDelete
  13. 5 oktober ga ik naar de prinark! I need fluffy! Leuke aankoopjes!

    ReplyDelete
  14. leuke aankoopjes... dat telefoonhoesje is zoo cute <3

    ReplyDelete
  15. Leuke aankoopjes! Ik vind vooral alle accessoires erg mooi :) x

    ReplyDelete
  16. Mooie spullen zeg en supergoedkoop!

    ReplyDelete
  17. So beautiful items doll!! Great purchases!

    XOXO!

    ReplyDelete
  18. Leuke aankopen! De trui ziet er heeerlijk uit.

    ReplyDelete
  19. Je telefoonhoesje is zo leuk!

    ReplyDelete