Outfit ~ Simple bordeaux

21:40


'Hallo mevrouw, bent U van het Brabants Dagblad?', 'Jaha, fotografie is zeker een interessant vak. Bomen vanuit de juiste hoek fotograferen kan nog wel eens een moeilijke opdracht zijn', 'Oh kijk mama, een echt fotomodel!' of gewoon: 'Hopelijk loop ik niet door het beeld! Neem me niet kwalijk!'. Uitspraken van voorbijgangers als ik weer eens bezig ben met het schieten van een outfit. Ook gisteren kregen ik weer een aantal frappante blikken en opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Tja, 'het blogger-leven' denk ik dan altijd maar weer.
Ik heb een nieuwe croptop! Eentje met lange mouwen (oh yeah, EIN-DE-LIJK!). Op de blog van Laura (een hele leuke blog trouwens, neem zeker eens een kijkje zou ik zeggen!) spotte ik een outfit met een prachtige donkergroene croptop. Natuurlijk wilde ik meteen weten waar die vandaan kwam. Huh, gewoon van de H&M? Ook verkrijgbaar in meerdere kleuren zoals bordeaux rood? Minder dan tien euro? Die moet ik hebben! En dan ook wel in het bordeaux rood, mijn favoriete herfstkleur. Ahh, ik ben er zo blij mee. Bedankt voor de tip, Laura :)


Klik op 'read more' voor meer outfitfoto's!



Croptop: H&M // Pants: Abercrombie&Fitch // Earrings: Forever21 // Ring: Claire's // Shoes: van Arendonk

P.S. Volgde je me al op Bloglovin'?

You Might Also Like

18 reacties

  1. Super gave outfit! Het kan trouwens best dat je me zag, Was dat woensdag? Wat grappig, ik wist niet dat je in de buurt woonde! Nu ik het weet herken ik deze straat ook! Wat leuk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Jup, dat was woensdag ^^

      Delete
  2. Heel leuk geschreven! Het moet wel grappig zijn om zo een reacties te horen ^^
    Leuke outfit trouwens!

    ReplyDelete
  3. Lijkt me best irritant om zulke reacties te horen! De foto's zijn in ieder geval wel heel leuk! De outfit staat je goed! X

    ReplyDelete
  4. Als ik eens een outfit fotografeer dan doe ik dat in een veld, waar niemand komt! Super leuke crop top heb je aan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jup, dat zou ik je zeker aanraden;) Dankje^^

      Delete
  5. Isabella! Staat je goed...Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige top! Ik herken het hoor, daarom ga ik vaak foto's maken op plekken waar niet zo heel erg veel mensen komen hihi. Maar inderdaad het hoort bij het blogger leven! Ik vind de kleur van je top zo mooi zeg! Het is ook echt mijn favoriete herfstkleur :) liefs emmy

    ReplyDelete
  7. je hebt een otzettende leuke stijl

    ReplyDelete
  8. Staat je mooi, die cropped top!

    ReplyDelete
  9. wat een leuk shirt! mooie kleur ook!

    Lino - trogius.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super leuk! jij hebt echt altijd zo'n leuke outfits :0

    ReplyDelete
  11. erg leuke foto's en crop top! liefs

    ReplyDelete
  12. Die kleur is echt prachtig! En mooie foto's :)

    ReplyDelete
  13. Aah wat een mooie outfit, de crop top is heel leuk, ik ga nog even verder kijken en je volgen :)

    ReplyDelete
  14. Mooie! Haha ik heb die croptop ook, in bijna alle mogelijke kleuren die ze bij de h&m liggen hadden.

    ReplyDelete
  15. Ik ben laatst helemaal vergeten te zeggen hoe leuk ik je outfit vind! 't Staat je echt prachtig, en ik wil deze kleur ook nog heeel graag hebben (: Lief trouwens dat je me even vermeld hebt. De foto's zijn trouwens ook echt heel erg mooi! Liefs!

    ReplyDelete