Outfit: in love with my sweater

15:02

Hoi allemaal, we hebben vorige week het eerste 'sweater weather' gehad. Daar wilde ik als truien-liefhebber natuurlijk meteen van profiteren en dus trok ik mijn bordeaux rode (ja, weer een bordeaux rood item... Ik ben wellicht een beetje verslaafd geraakt aan de kleur denk ik.) sweater aan. Ik vind hem geweldig, alleen hij is wel vrij snel beschadigd merk ik... Jammer!
Gisteren liep ik met mijn complete fotografie-set weer eens het bos in, ik durfde het weer aan na de vorige keer. Gelukkig zie je het niet op de foto's van het desbetreffende artikel, maar de laatste keer dat ik een outfit schoot in het bos zat ik daarna he-le-maal onder de muggenbulten. Het was werkelijk verschrikkelijk. Tja, je moet wat over hebben voor mooie outfitfoto's, zullen we maar zeggen... Haha!
Klik op 'read more' voor meer foto's!


Sweater & jeans : Abercrombie&Fitch // Necklace, ring & bracelets: Primark // Shoes: Converse All Stars

Houden jullie ook zo van 'sweater-weather'?


You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een leukerd, staat je echt goed!

    ReplyDelete
  2. Mooie sweater! Als het koud wordt haal ik die van mij ook meteen weer boven.

    ReplyDelete
  3. Aah wat een mooie trui! Ik vind het echt fijn dat alle truien weer aan kunnen, hihi :)

    ReplyDelete
  4. Leuke trui! Perfect voor sweater weather! ;)

    ReplyDelete
  5. Heel leuke outfit! Ik begrijp je helemaal wat bordeaux betreft, ik ben er ook een beetje verslaafd aan momenteel haha :)
    x

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit, bordeaux is zooo perfect <3

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit! Ik ben ook gek op bordeaux rode items, zou er alleen geen wit topje onder doen.

    ReplyDelete
  8. Isabella! Mooie ketting....Een tip, zet je kleuren foto's eens om in zwart/wit. Groet Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  9. Supermooie outfit, je ketting staat er ook zo mooi bij! Jammer dat de stof zo kwetsbaar is!
    X Emma

    ReplyDelete
  10. Sweaterweatheeeer! (: Ik was ook héél blij. (oh en ik vind jouw trui ook echt heel erg mooi)! X

    ReplyDelete
  11. Hele mooi kleur trui! Ik hou van dat bordeaux rood ^^

    ReplyDelete
  12. Hele leuke trui, staat je super!

    ReplyDelete