Outfit ~ comfy in my cardigan

06:30


Het wordt steeds kouder 's ochtends! Dat merk ik heel erg aangezien ik elke ochtend al vroeg van huis vertrek op mijn fietsje (het middelbare schoolleven... Voor een hoop van jullie hoogstwaarschijnlijk ontzettend herkenbaar). Het maakt het elke ochtend wel weer moeilijk als ik voor mijn kledingkast sta, aangezien het 's middags de laatste tijd best warm is. Wie van jullie heeft hetzelfde probleem?
Een goede oplossing is een cardigan! Lekker comfy en warm, en 's middags trek je hem gewoon weer uit. Deze cardigan draag ik de laatste tijd veel naar school. Ik ben verliefd op de kleur en hij past gewoon perfect.
Ik merk trouwens dat ik qua kleding al heel erg neig naar herfstkleding. Ik ben helemaal in de sfeer ofzo.. Een beetje te vroeg? Tja... Haha, I don't care :P Hoe dan ook, over naar de rest van de outfitfoto's!


Hahaha, ik vond bovenstaande pose zo grappig! Het is eigenlijk een blooper-foto waarvan ik niet zeker wist of ik hem wel in het artikel wilde gooien, maar ik kan er eigenlijk wel om lachen.
Cardigan & jeans: Abercrombie&Fitch // Blouse: Forever21 // Shoes: Van Arendonk // Earrings: somewhere in Singapore // Ring: Claire's 

xx Isabella

P.S. Volgde je me al op Bloglovin'?

You Might Also Like

27 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige outfit. Je bent een mooie meid!

    ReplyDelete
  2. Hele mooie foto's :) Je ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  3. Weeral een super gave outfit! Ik wil jouw kleerkast stelen haha!

    ReplyDelete
  4. Weeral een super gave outfit! Ik wil jouw kleerkast stelen haha!

    ReplyDelete
  5. Die cardigan is geweldig, mooie outfit! Ik nijg ook naar herfstkleding hoor. Had vandaag al een kabeltrui aan ;).

    ReplyDelete
  6. Super mooie foto's bellaa!! Je blijft een mooi meisje ;)
    En een leuke outfit natuurlijk!
    -xxxxx- lieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhhw je bent zo lief Liekje:) Dankjewel! Xxx

      Delete
  7. Leuke outfit! Die vest is heel erg mooi en het staat je goed. Ook erg mooie foto's :)

    ReplyDelete
  8. Mooi vest! Lijkt me echt heerlijk zitten!

    ReplyDelete
  9. Omg Bellaa lekkertje van me, joe loek sow bjoetiefoel ♡ loveyaa xx Daantjee :)

    ReplyDelete
  10. Oh die cardigan is zo mooi!
    Heel leuk gecombineerd ook ;-)
    xx

    ReplyDelete
  11. Wat een geweldig vest! Van die net ietsjes langere vestjes, maar niet te lang zijn echt geweldig. Die kleur is ook erg mooi, staat je heel goed.

    ReplyDelete
  12. staat je echt heel goed en mooie fotos!

    ReplyDelete
  13. Die cardigan is zo leuk!! Hele leuke outfit!

    ReplyDelete
  14. Hele mooie outfit, staat je ook heel gaaf!
    x

    ReplyDelete
  15. Wat een heerlijk vest! Staat je erg leuk. :) Liefs

    ReplyDelete
  16. wat een heerlijk en mooi vest!

    ReplyDelete