OOTD ~ into the woods with new shoes

08:00


Ik en laarsjes. Een haast onwaarschijnlijke combinatie. Zeker niet omdat ik ze niet leuk vind, integendeel! Het probleem zijn mijn voeten. Naast het feit dat ze heel smal zijn, zijn ze ook nog eens heel lang. Dat zorgt ervoor dat bij elk laarsje dat ik aantrek, mijn voet eruit slipt. Gisteren was ik (voor de zoveelste keer) op zoek naar laarsjes. Toen de werknemer die me hielp voor de tiende keer naar de berging liep, had ik de moed alweer bijna opgegeven. Maar toen kwam ze terug met laarsjes met veters! Het model doet me een beetje denken aan Timberlands, alleen deze zijn veel smaller. Plus er zitten platte, metallic studs op! Helemaal mijn stijl. Toen ik ze aantrok, zaten ze perfect. Huh-wow-wát?! Ik een laarsjes, dus tòch een mogelijke combinatie! Natuurlijk heb ik er meteen een outfit mee geschoten... :)

Trouwens, mijn blouse hebben jullie ook nog nooit voorbij zien komen! Hij komt nog van de Forever21 in New York. Er zitten zilveren studs op de kraag, wat ik super vind. Ik ben gewoon gek op studs! 
Terwijl ik hem aan had kwam ik erachter dat zo'n blouseje eigenlijk perfect is voor het aparte herfst/zomerweer wat we nu hebben. Het is niet te koud, maar toch heb je ook wel weer iets aan met lange mouwen. 
Blouse: Forever21 // Shorts: Abercrombie&Fitch // Top: Abercrombie&Fitch // Shoes: van Arendonk // Ring: Claire's // Bracelets: market // Earrings: Claire's // Pantyhose: Hema

xx Isabella

You Might Also Like

15 reacties

  1. Leuke outfit! Soort netjes, maar toch ook weer niet.

    ReplyDelete
  2. Pretty! Ziet er goed uit! <3

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Je schoenen zijn ook echt leuk. Maken je outfit lekker nonchalant :-)

    ReplyDelete
  4. Hele leuke outfit! Ik vind je schoenen echt heel leuk, die wil ik ook!

    Liefs Emmy
    Ik houd een winactie! : http://afashionkindofday.blogspot.nl/2014/09/winactie-sieradenkistjenl.html

    ReplyDelete
  5. Ze zijn super mooi! Echt heel gaaf!

    ReplyDelete
  6. Isabella, mooie outfit!! Groet Edwin foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  7. Wat een gave laarsjes! Ik heb dat ook vaak met schoenen. Mijn benen zijn redelijk dun waardoor de laarsjes nooit mooi aansluiten en dat is echt geen zicht. Mooie outfit trouwens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankje! Ja, ook een heel herkenbaar iets bij mij, laarsjes die niet aansluiten bij mijn benen.. Echt zo balen :(

      Delete
  8. ik ben ook al een tijdje opzoek naar dat soort schoenen. De herfst komt eraan en het is toch wel tijd om ze ook echt een keer aan te gaan schaffen. mooie foto's heb je gemaakt trouwens!

    ReplyDelete
  9. Die laarsjes zijn echt geweldig! :)

    Liefs,
    Adriënne

    ReplyDelete
  10. Ah wat fijn dat je eindelijk goede laarsjes hebt gevonden, ze zijn zo mooi! :)

    ReplyDelete
  11. Ik vind het hemdje heel mooi! Wat een mooie locatie ook :)

    ReplyDelete