My room interior details

06:30

Sing like no one is listening... Dit quote-bordje-ding (haha oh god wat een benaming, weet iemand hoe je zoiets noemt?) kocht ik een tijdje geleden bij de Kwantum. Daar kun je budget-proof leuke accessoires vinden voor je kamer.
Op het moment van typen zit ik op mijn kamer, een plek waar ik veel tijd doorbreng (dat hebben veel mensen wel, denk ik zo). Ik ben best een perfectionist in nou ja, eigenlijk bijna alles, daarbij inbegrepen interieur. Ik ben gek op kleine details, die maken mijn kamer gezellig. Inmiddels alweer zo'n paar maanden geleden heb ik mijn kamer een kleine make-over gegeven, het hoofdthema veel-te-veel-oranje-mèt-roze (ja ik weet het. Vanwáár die combinatie. Tja, als negenjarige kon ik geen keuze maken tussen de twee kleuren, en dus koos ik ze gewoon allebei. Ik was de kleurenbom begin dit jaar inmiddels een beetje zat...) veranderde in wit met grijze en lichtroze tinten. Ik bedacht me dat ik jullie eigenlijk nog nooit echt een stukje van mijn kamer heb laten zien, en daarom deel ik vandaag een aantal van mijn 'room interior details'. Daarmee hoop ik je inspiratie te geven voor misschien je eigen kamer :)
Jaaaaa deze roos is vrij nep, weet ik. Zeg maar niks;)

De twee leukste details op mijn bureau vind ik het pennenbakje en het theedoosje. Op het pennenbakje kan je met krijtjes iets schrijven. Niet dat dat heel handig is omdat mijn bureau door de krijtjes snel vies wordt, maar het kàn wel.
Het theedoosje vind ik ontzettend schattig. Ik heb een waterkoker op mijn kamer, en ja, om dan thee te zetten heb je theezakjes nodig. En voor theezakjes iets waarin je ze kan opbergen... :) Mijn excuus voor het aanschaffen van het doosje, hehe.
Ik heb twee deuren in mijn kamer. Deze die je hierboven ziet leidt naar de verwarmingsketel en de opbergruimte in ons huis. Natuurlijk kon ik het weer eens niet laten om hem kaal te laten en hing ik deze poster op. Ik hou van Parijs en vond deze poster wel goed bij mijn kamer passen. Voor degenen die zich afvragen waar hij vandaan komt, gewoon van de Xenos. Je kan daar echt heel leuke posters vinden!
 Kussentjes kun je nooit genoeg hebben... ^^
En dan als laatste: mijn kamerdeur. Als je me lang volgt kan je je misschien nog wel herinneren dat ik enthousiast vertelde over een bestelling bij Printagreat, een webshop waarbij je Instagram-foto's kan laten afdrukken. Die twintig foto's hangen nog steeds op mijn deur en ik ben nog lang niet van plan om ze eraf te halen.

Houden jullie ook zo van interieur?

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Heerlijk die kussentjes! De roos vind ik ook een super leuk idee! <3

    ReplyDelete
  2. Wat een gezellige kamer! Lekker knus :3 Foto's maken het ook altijd meteen huiselijk, ik heb zelfs een hele muur vol hangen!
    Ik ben trouwens ook echt gek op thee, heb er gisteren zelfs een artikel over geschreven. Misschien lijkt je dat wel leuk om te lezen? :)

    ReplyDelete
  3. Nice details! :)

    Would you be so nice to vote for me for the awards and make chance to win a 500 euro voucher ! Thanks a lot sweetie :)
    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke spulletjes! Ziet er gezellig uit :)

    ReplyDelete
  5. OMG. IK WIL OOK EEN WATERKOKER OP M'N KAMER?!!? Dat is zó handig.
    Oh en ik vind je fotodeur en je plantje en je bordje en bureaudingetjes ook heel leuk (:
    Liefs, X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :) Dankjewel Laura! Op zich hoeft een waterkoker nog niet eens persé heel veel te kosten, ligt eraan waar je hem koopt. Het is in elk geval súper fijn als je van thee, noodles of iets in die richtig houdt ;) Werkt heel fijn ook tijdens het leren, je bent niet afgeleid omdat je eerst naar beneden moet lopen om het te maken. x

      Delete
  6. Supergave kamer! Leuk, die foto's<3

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke detailfoto's! Ik vind vooral je deur echt ontzettend leuk gedaan :)!

    ReplyDelete
  8. die foto's op je kamerdeur vind ik echt heel leuk! Zoiets ga ik ook doen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankje! Als je het gedaan hebt, wil ik het wel graag zien natuurlijk ^^ x

      Delete
  9. De foto van de roos is erg mooi! En leuk je foto's op de deur :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  10. Oh zo een leuke foto's!
    Dat pennenbakje en theedoosje zijn echt heel mooi!
    De foto's op je deur zijn heel leuk gedaan!
    Liefs

    ReplyDelete
  11. <3 Mooi, netals de lay-out van je blog!
    Liefs

    ReplyDelete