My life in pictures (aug. & sept. )

20:22

'My life in pictures'... Aka pictures I made caused by my love for photography. De afgelopen anderhalve maand (puur op de gok hoor, kan ook dat het wat minder tijd bedraagt) heb ik weer een aantal foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Ik heb helaas lang niet alles op de foto gezet, of beter gezegd verreweg van alles. Foto's die je bijvoorbeeld niet zal zien zijn van blije koppen op Appelpop, van die allermooiste selfies met vriendinnen, zangles in Amsterdam en mijn middagleven na school *kuch huiswerk*. Die zijn namelijk allemaal gemaakt met mijn mobiel, en niet met mijn camera. Gewoon om maar even een indruk te geven dat mijn leven niet alleen bestaat uit de hoogtepunten die je op de foto's ziet;) 
Ik heb besloten om geen beschrijvingen bij de foto's te zetten, omdat ik denk dat ze wel voor zichzelf spreken. Wel vat ik de foto's alvast even samen: eind augustus was mijn zusje jarig, 23 september mijn vader, de herfst is weer begonnen, we hadden een prachtige nazomer, we aten sushi, ik spotte een wild konijn op straat ('waar is dat fototoestel?!'), ik heb mijn schoolschriften gecustomized (of had, ze zijn een beetje verpest in mijn tas hehe) en Patsy heeft de geweldigste oren. En nu komt het moment dat je zelf mag beoordelen of je het eens bent met mijn omschrijvingen ;) 

(Zoals je wellicht wel had opgemerkt staan de foto's op totáál willekeurige volgorde... Jup, ik vond ze zo wel op een mooie volgorde staan eigenlijk;).

You Might Also Like

15 reacties

  1. Ahh prachtige foto's!

    ReplyDelete
  2. Je zusje lijkt enorm op je! Ze ziet er ook zo schattig uit. Leuke en mooie foto's :)

    ReplyDelete
  3. Jouw schoolschriften zijn echt super leuk gedaan!
    Wat een mooie foto's !!

    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. Serieus wat kan jij prachtig fotograferen! En dat met je mobiel :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neenee, deze foto's heb ik gemaakt met mijn Canon hoor;) Haha, de foto's die juist niet in dit artikel staan heb ik met mijn Iphone gemaakt, maar die wilde ik er niet opzetten omdat de kwaliteit daarvan te slecht is.

      Delete
  5. Wauw wat een prachtige foto's, echt een herfstsfeertje :)

    ReplyDelete
  6. Wow je zusje lijkt echt heel veel op je haha, grappig om te zien!

    ReplyDelete
  7. Oh wauw mooie foto's, en ik zou als ik jou was gewoon de foto's van je mobiel plaatsen hoor, als extra bij een artikel :D

    ReplyDelete
  8. Wauw, wat een onwijs mooie foto's maak je. Love it <3

    ReplyDelete
  9. Hele mooie foto's, die van je hond is echt te cute:)

    ReplyDelete
  10. Wat een super lieve hond is dat haha en die sushi ziet er echt heeerlijk uit. Mooie foto's!

    ReplyDelete
  11. Super mooie foto's! Ik weet niet precies waarom maar ik vind die foto met de barbecue super mooi! Echt heel gaaf! En de appelboom ook! Eigenlijk echt allemaal!

    ReplyDelete
  12. Awh konijntje <3 Echt hele mooie foto's!

    ReplyDelete