Winactie beautyproducten uit Amerika

06:00

Hoihoi! Ik heb een leuke mededeling voor jullie. In de US heb ik een aantal beautyproducten geshopt, waaronder de producten die je op bovenstaande collage ziet. Die ga ik aan één van jullie weggeven! Wat ik precies ga weg geven zijn een oogschaduw/glittermono van Wet n Wild, een nagellakje van Wet n Wild en een Maybelline Babylips lippenbalsem die exclusief in Amerika verkrijgbaar is. Ik heb ook eentje van dezelfde lijn, en ik kan je vertellen: it's good :) Wat je moet doen om te winnen:

- Mijn blog volgen op Bloglovin'. Aangezien ik weet dat niet iedereen dat heeft/weet wat het, het is een netwerk waarop je allerlei blogs tegelijk kan volgen. Als er een nieuw artikel online staat, komt die meteen in je feed. Een account aanmaken is zo gedaan en kost weinig moeite.
- Dit artikel 'liken' op Bloglovin'
- Het contactformulier invullen. Die kan je rechts op je scherm vinden onder het kopje 'Wil je iets met me delen? Laat hier een berichtje achter!'. Laat hier een geldig e-mailadres achter met het bericht 'Winactie'.
- In een comment laten weten dat je mee doet!

Over drie weken zal ik de winnaar persoonlijk een mailtje sturen. Succes!

xx Isabella

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een leuke winactie! Ik heb gelijk al het nodige gedaan om kans te kunnen maken! :-)

    Veel succes iedereen!

    ReplyDelete
  2. Wat een gave win actie! Im in <3

    ReplyDelete
  3. Wat een supergave winactie! Ik heb alles gedaan! Mijn naam op bloglovin is trouwens Pip Blond😉 x Sabine

    ReplyDelete
  4. Zoals je weet ben ik dol op Babylips, dus ik doe ook graag mee :). Super leuke winactie x

    ReplyDelete
  5. Ik doe ook meeeee😊😊

    ReplyDelete
  6. Oeh, wat leuk! Ik maak graag een kansje!

    ReplyDelete
  7. Heel graag doe ik mee met deze leuke winactie. Mijn berichtje wil niet weg, ik weet niet of het nu is verzonden?
    Groetjes Irene.

    ReplyDelete
  8. Supergaaf! Geweldige spullen die je hier niet kan krijgen, doe dan ook graag mee!

    ReplyDelete
  9. Ik doe graag mee! Erg benieuwd naar de producten x

    ReplyDelete
  10. Leuke winactie! Ik volg je op Bloglovin. Gr. Ling
    linglchoy1 @ hotmail.nl

    ReplyDelete
  11. Ik doe mee. Bloglovin: melissavanstipdonkmaas. Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

    ReplyDelete
  12. Ik vind het leuk om mee te doen.
    Sanne Becks
    brabantbrabantbrabant@live.nl

    ReplyDelete
  13. Wauw, leuk zeg! Helemaal uit Amerika ook. Mijn favoriete land! Het jouwe ook?
    suuss1991@live.nl

    ReplyDelete
  14. Het luk mij niet om een berichtje te sturen = doe ik het even zo = anneliese.dewaal@live.nl

    ReplyDelete
  15. Ik heb alle stappen gedaan, maar was niet zeker of dit berichtje verstuurde.:)
    Bloglovin: Shani Smet

    ReplyDelete