Video: Vakantie Eastcoast Amerika 2014

14:08

(Voor de mensen die geen video zien, klik hier)

Hoi allemaal, een paar artikelen terug beloofde ik een video van mijn vakantie in de US. Hier is 'ie:) Het editen duurde me vrij lang omdat er een stuk of 35 aparte filmpjes in verwerkt zitten, maar het is me gelukt. Helaas heb ik niet overal gefilmd, en een aantal filmpjes kon ik niet gebruiken omdat de beelden te schokkerig waren. Vandaar dat de filmpjes van een aantal steden zo kort zijn. Alvast sorry daarvoor.
Als je de video in de beste kwaliteit wil bekijken, vergeet het beeld dan niet in HD te zetten! Voor de mensen die zich graag zouden abonneren op mijn Youtubekanaal om op de hoogte te blijven van nieuwe videos, klik hier. En als je de video leuk vindt, 'don't forget to give it a thumbs up!' ;)

Inmiddels ben ik weer thuis, en ik geniet ik van het weer hier in Nederland. Het is echt een goede zomervakantie, jongens!

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wauw, wat een gave video (goede kwaliteit). Super gaaf dat je in de US bent geweest! Wat heb je veel prachtige plaatsen bezocht :).

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zo'n filmpje! Zeker voor later :) Ziet er uit als een super vakantie!

    ReplyDelete
  3. Hele gave video :) Ziet er echt prachtig uit! Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuk filmpje is het geworden! Prachtige reis heb je gemaakt daar!

    ReplyDelete