Sally Hanson's Lemon Shark

12:00

Yellow it is... Mijn nagels deze zomer. Ik weet niet wat het is, maar ik ben helemaal verliefd op deze kleur nagellak. Misschien omdat het me doet denken aan de zon?
In de US (ik weet het, daar gáán we weer zullen jullie misschien denken. Isabella altijd met haar Amerikaanse producten. Nee, maar dit kan je ook gewoon in Nederland kopen! Het enige is dat dit product in verhouding goedkoper is in Amerika. Dat vanwege de prijs in dollars èn omdat veel make-up in Amerika gemaakt is en het dus sowieso goedkoper is... Hehe ^^) kocht ik deze nagellak van Sally Hanson in de kleur Lemon Shark. Trouwens, ik was helaas zo dom om op een nagel, die niet op de foto's te zien is, een extreem lelijke crackle coat over de lak heen te doen. Want dan is een nagel anders en dat zie je altijd op van die Pinterest en We Heart it-foto's, dacht ik. Hahaha NEE. In het flesje was hij zilver, maar op mijn nagel zag het eruit alsof ik met typex had gespeeld en alsof ik dan ook nog, om het allemaal nog wat mooier te maken, met potlood over die typex zou hebben heen gekrast. Ik kan je alvast waarschuwen, de lak komt van het merk Fogan. Als je dus ooit een zilveren crackle top coat tegenkomt van het merk Fogan, niet kopen!
Maar let's forget about that, klik op 'read more' voor de review;)

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik de verpakking wel wat vind hebben. Hij is anders dan anders, en doet me totaal niet denken aan een goedkoop product (terwijl ik het toch ècht kocht voor $4...!). Ik kende de Triple Shine nagellak van Sally Hanson nog niet, dus meteen een gelegenheid deze lijn te proberen.
Een minpuntje vind ik het kwastje. Het valt misschien niet zo zeer op, maar hij is vrij breed en lakt een beetje lomp. Voorzichtig zijn dus! Het kan ook aan mij liggen hoor, misschien vind jij het zo juist gewoon wel fijn werken. Iedereen zo zijn eigen mening, laat ik het zo zeggen. Maar ehh, ik zat er wel eens naast met het kwastje... Whoops.
Lemon Shark dekt in twee laagjes. Een extra laagje is ècht nodig, met slechts één laag is hij nog vrij doorzichtig en komt de kleur niet tot zijn recht. Wat ik wel merk is dat er een soort van kleine klontjes zitten in de nagellak. Gelukkig is dit niet zo heftig en valt en niet erg op, maar als ik op elke nagel zou inzoomen is het oppervlak niet heel vlak, zoals het zou moeten zijn. Maar laten we er geen punt van maken, zo erg is het nou ook weer niet ;) Ik vroeg nog aan een vriendin wat ze ervan vond, en die had het niet eens opgemerkt.
Al met al vind ik het een erg mooie kleur, dekt hij prima en de glans is ook erg mooi. Ondanks wat kleine imperfecties ben ik toch wel tevreden!
Wat vind jij van gele nagellak in de zomer?

xx Isabella

You Might Also Like

11 reacties

  1. Hallo! Je hebt een zeer leuke blog, daarom heb ik je genomineerd voor de Liebster-award. Voor meer informatie, kijk hier > http://wp.me/p4QYc6-1C

    ReplyDelete
  2. Mooi kleurtje!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi kleurtje! :) Ik vind gele nagellak zelf erg leuk, maar dan wel alleen in de zomer inderdaad.

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat een mooi kleurtje! Deze zomer ga ik alleen maar voor de felle en frisse kleuren! Liefs, Xx

    ReplyDelete
  5. hee Isabella, prachtige kleur! Je bent door mij genomineerd Voor het Sunshine Blogger Award...Voor meer informatie kijk dan even op mijn blog: http://blackswangoeswhite.blogspot.nl/

    ReplyDelete