Review: Bath & Bodyworks handsanitizers

14:17

In Amerika moesten en zouden we natuurlijk langs gaan bij een filiaal van Bath & Bodyworks. Het was de eerste keer dat ik zelf een filiaal bezocht, normaal shopt mijn moeder als stewardess er altijd en dan neemt ze soms wat voor me mee. Ik kan je vertellen, het was nogal overweldigend. De variëteit aan producten was enorm! Niet te vergelijken met de keus die je hebt bij vergelijkbare winkels als bijvoorbeeld de Bodyshop. Toen ik op een bordje zag staan dat de 5 for $5 deal er was bij de handsanitizers, bedacht ik me geen moment en ging ik op zoek naar vijf exemplaren. In deze review vertel ik je er meer over.

De eerste 'PocketBac' die ik uitkoos was Vanilla Berry Sorbet. Hij wordt als volgt beschreven: 'Chill out with a cool blend of vanilla sorbet topped with sweet raspberries and juicy strawberries'. En er is niet omheen te draaien, de beschrijving klopt precies. De topnoot is naar mijn mening duidelijk vanille, met het zoete van frambozen en aardbeien als basisnoten. Alles bij elkaar doet het me denken aan van dat heerlijke Italiaanse frambozen-sorbetijs.
Drug Facts, voor degenen die er benieuwd naar zijn
Het tweede exemplaar is in de geur Beautiful Day, wat mij gelijk aansprak. Alleen al van de naam en de fris groene kleur werd ik blij! De geurbeschrijving: 'Lightly scented with sunkissed apple, wild daisies and fresh pink peonies'. De geur is gelijk aan die van een knapperige groene appel, de bloemen zou ik niet meteen herkennen. Hoe dan ook word ik behalve van de verpakking ook heel blij van de geur :)
Dan de derde handsanitizer, Meyer Lemon van de Fresh Picked lijn. 'The sunkissed scent of Meyer lemons sparkling in golden sunlight'. Dit product ruikt inderdaad naar citroen, daar is niet omheen te draaien. Dan wel heel rijpe en zoete citroen. Verweg doet me ergens zelfs een klein beetje denken aan zure matten, haha!
'Fresh Strawberries' is de naam van de vierde sanitizer. Bath & Bodyworks beschrijft het als 'The succulent scent of sunwarmed strawberries fresh from the vine!'. Oeh, wat is deze geur zoet. Zeker de zoetste van de vijf handsanitizers. Ik zeg, winegums! Aan diegenen die houden van snoepjesgeuren zou ik dit exemplaar zeker aanraden.
De laatste anti-bacterial hand gel die ik kocht was Pomegranate Peony. De beschrijving zegt: 'A summer medley of red pomegranate, dewy peonies and soft musks'. Net als bij de Vanilla Berry Sorbet hand gel ruikt deze sanitizer precies zoals de beschrijving zegt. De granaatappel ruik je inderdaad meteen, maar wel gemixt met iets bloemigs; de peonies dus. De muskus maakt de geur sterker. Alhoewel de verpakking niet mijn favoriet is, komt de geur toch wel aardig in de buurt.
Zoals jullie wellicht wel weten is er geen Bath & Bodyworks-filiaal in Nederland. Gelukkig bestaan er sites als Ebay, waarop een hoop mensen Bath & Bodyworks-producten verkopen. Let bij het online shoppen wel op waar je handelaar vandaan komt, soms kunnen de verzendkosten namelijk hoog zijn!

Heb jij ervaring met de handsanitizers van Bath & Bodyworks?

xx Isabella

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ah, handsanitizers van BBW, die wil ik ook zooo graag <3

    ReplyDelete
  2. hoi Isabella!! ik heb ook bath & bodyworks handgel en ze zijn kei kei lekker!! veelste veel kuskes, je zusje die veel van je houd, Laura

    ReplyDelete
  3. Ik neem ze ook altijd mee als ik naar Amerika ga en ze zijn echt heerlijk! Leuk artikel :)

    ReplyDelete
  4. Dit merk kende ik eerlijk gezegd nog niet! Klinkt wel heel fijn :)

    ReplyDelete
  5. Oh wat grappig! Ik heb altijd zo'n saai pompje, maar nu wil ik wel één van deze! Bedankt voor de tip :) Liefs, Jaimie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaah, zoiets had ik ook altijd. Ik had een hele saaie, vies ruikende sanitizer die ik om die rede ook niet echt gebruikte. Dit is een erg goede vervanging natuurlijk ^^

      Delete
  6. Wauw, wat gaaf dat je daar bent! Ik heb ook even snel wat foto's van NYC terug gekeken. Jaloersmakend O:) Leuk dat je ook een bezoekje hebt gebracht aan Bath & Bodyworks, toch wel een typisch Amerikaanse must visit ;-) Goede tip van eBay.

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's :) Beautiful Day & Lemon zouden denk ik mijn favorieten van dit aantal zijn!

    ReplyDelete
  8. Deze klinken echt ontzettend fijn! :-)
    Je hebt de geuren ook goed omschreven!

    ReplyDelete
  9. Hier alleen al voor wil ik naar amerika, zo'n lekkere geurtjes! :d

    ReplyDelete