Picture perfect America

12:00

Hey allemaal! Vandaag deel ik een hoop van mijn foto's zien die ik gedurende ons verblijf in Amerika heb gemaakt met jullie. Zoals je aan bovenstaande collage wel kan zien, zijn het er een HOOP. Ik word echt blij als ik er naar kijk. We hebben ècht veel gedaan en gezien :)
What I've been up to currently? Laatst zijn we een dagje naar het strand geweest in Cadzand, ik blog veel en spreek af met vriendinnen. Inmiddels ben ik al wel weer een klein beetje gewend aan de klok hier, maar ik heb echt lange tijd last gehad van een jetlag. Maar ja, dat hoort er ergens wel bij denk ik. In elk geval, genoeg gepraat, over naar de foto's!


xx Isabella

You Might Also Like

19 reacties

  1. Geweldige foto's! Ik wil graag terug naar New York!

    ReplyDelete
  2. Oh hele leuke foto's, ik-wil-ook!! Haha :( Is dat je zusje op de 2de foto? Super schattig! En ik vind die foto van jou met dat puntig lang ding op de achtergrond(?) echt mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ja, dat is mijn zusje op de tweede foto ^^ Ze vond het zo leuk toen ik haar vroeg of ik haar ook op m'n blog mocht zetten!

      Delete
  3. Als ik dit zo zie krijg ik weer heimwee! En super grappig om dat 'spiegel' gebouw te zien. Toen ik er was, was hij aan de bovenkant voor het grootste gedeelte nog niet af :)

    ReplyDelete
  4. Wauw mooie foto's! Gaaf dat je naar Amerika bent geweest! x

    ReplyDelete
  5. Lovely photos, looks like an amazing time!

    xo

    Michaela

    http://michaelajeanblog.com

    ReplyDelete
  6. Ah wat leuk dat je ook in Amerika geweest bent. Prachtige foto's! New York is écht geweldig! Zelf ben ik een week geleden terug gekomen van een road trip door West-Amerika. Zeker een aanrader! Super lieve foto van je zusje trouwens haha <3

    ReplyDelete
  7. Super leuke foto's! Ben een beetje jaloers, hoe gaaf! :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  8. Hele leuke foto's? Heb je de elfde foto bewerkt, en zo ja, met welke app/programma. Ik ben verliefd op het ouderwetse effect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ja, die is bewerkt! Ik heb hem bewerkt met Picmonkey, een online gratis bewerkprogramma. (www.picmonkey.com) :)

      Delete
  9. Mehhh, ik was al zo jaloers dat je naar Amerika was geweest maar na het zien van deze foto's al helemaal! Hele mooie foto's. :)

    ReplyDelete
  10. erg mooi en leuke foto's meid echt tof liefs x

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke foto's! Ik wil zo graag eens terug naar New York! Leuke blog, ik ga je volgen!

    ReplyDelete
  12. Wat een ontzettend gave foto's! Mijn droom is om ook nog een keer naar New York te gaan. Wat lijkt me dit een geweldige en indrukwekkende stad.

    ReplyDelete
  13. Ik vind vakantiefoto's zo leuk! Echt gaaf dat je in Amerika bent geweest! Lucky you.

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtige foto's zijn het geworden! Ik wou dat ik ook eens naar Amerika kan gaan :)

    ReplyDelete
  15. Mooie foto's! lijkt me geweldig om een keer daar naar toe te gaan. ben jaloers;)

    ReplyDelete