Outfit: laughing out loud in Cape Cod

17:28

Laughing out loud in Cape Cod? Jup, check bovenstaande foto :) Deze outfit is zoals de titel van dit artikel al zegt geschoten in Cape Cod, een schiereiland aan de oostkust van Amerika. Toen we daar waren, hebben we 'Whale wathing' gedaan (zie de vakantievideo twee artikelen terug). Dat was trouwens echt geweldig, ik zou het zo over doen.
Op de foto's draag ik mijn nieuwe top van Forever21 en mijn nieuwe knockle rings die ik heb gekocht in New York. De top is een beetje cropped, vandaar dat ik hem heb gecombineerd met mijn high waisted shorts van Abercrombie. Ik ben echt verliefd op het gehaakte deel aan de onderkant, de kleur en de driekwart mouwen. I'ts just perfect. Hij komt iets wat anders over op de foto's vanwege het feit dat ze zijn geschoten toen het al erg aan schemeren was. Daardoor zijn de foto's ook meteen wat minder scherp, sorry daarvoor.
De stof is vrij warm, dus ik zou hem prima kunnen dragen in de herfst of misschien zelfs winter. Je zal hem vast nog wel vaker voorbij zien komen ;)

Mijn nieuwe knockle rings moesten natuurlijk ook even extra goed op de foto..
Top: Forever21 // Shorts: Abercrombie&Fitch // Knocklerings: Forever21 // Crossed ring: Claire´s// Earrings: Forever21 // Shoes (Allthough you can´t see them on the pictures): Converse All Stars

xx Isabella

P.S. Doen jullie al mee aan de winactie?

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wat een mooie outfit, en super leuke ringetjes! Mooie foto's ook :)

    ReplyDelete
  2. So gorgeous! Love those shorts!!

    <3 Shannon
    Upbeatsoles.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Die top is echt super!!! Mooie foto's ook

    ReplyDelete
  4. Superleuke outfit! Die ringen zijn zo leuk<3

    ReplyDelete
  5. Echt een hele leuke outfit meid! xx

    ReplyDelete
  6. Je ziet er super leuk uit, pretty! <3

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat een mooie top! Dat gehaakte aan de onderkant is super leuk. Mooi gecombineerd met al dat blauw en blauwe nagels! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, vind ik leuk om te horen ^^

      Delete
  8. wauw, ik vind je ringen echt geweldig!

    ReplyDelete
  9. Echt een hele mooie outfit! Je top is echt heel erg mooi! Wauw! Liefs, Xxx

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige top! Dat kleurtje staat je heel goed. :)

    ReplyDelete
  11. Ahh wat een lieve foto's! Lief topje! Ik kan nooit leuke dingen vinden bij de F21, moet zo maar nog eens goed kijken op de site!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh heel herkenbaar hoor! Bij de Forever21 moet je zo lang zoeken! En nog zoiets, op de site vind je vaak heel andere dingen dan in de winkel zelf. Maarja..:)

      Delete
  12. Aah ik hou van je outfit! Heeel leuk hoe je al dat blauw heb gecombineerd (:
    Ik ben nu ook overgestapt naar blogger!

    ReplyDelete
  13. Wat is top lekker zomers! Erg leuk vind ik hem! :)

    ReplyDelete
  14. Ik vind het effect van je foto's heel vet (lijkt een beetje analoog)! En wat een leuk topje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dat vind ik heel leuk om te horen! Dankjewel!:)

      Delete
  15. Oh god bella ik ben verliefd op je top !!! :) zoals je zegt; it's just so perfect ♡

    xx Daantje

    ReplyDelete