Outfit ~ Early Autumn Plaid

07:30

De Back To School-periode is voor mij (voor de meesten van jullie waarschijnlijk ook wel denk ik?) alweer een tijdje gestart... Evenals de herfst. Poeh, die is wel een beetje erg vroeg dit jaar! Ik mis het lekkere zomerweer nu al. Gelukkig betekent een nieuw seizoen niet alleen nieuwe temperaturen, maar ook nieuwe mode en trends! Aangezien mijn lesrooster de afgelopen week ontzettend chill was zag ik de mogelijkheid om al vroeg in de middag de stad in te duiken om alle etalages en winkels weer eens te bekijken (oh yeah, lang leve alle uitval van wiskunde!).Ondanks het feit dat het op het moment kermis is was het erg rustig en kon ik op mijn gemak door de straten lopen. Een nogal (misschien wel iets te) opvallende trend is ruitjes. Je ziet ze letterlijk o-ve-ral. De print zit op topjes, rokjes en natuurlijk op de wel bekende flannels. Ik kwam terug met een erg mooi exemplaar van H&M. Klik op 'read more' om te zien waarmee ik hem heb gecombineerd!

Flannel: H&M // Jeans: Abercrombie&Fitch // Shirt: basic shirt Hema // Necklace: H&M // Ring: Claire's // Bracelet: from somewhere in the US // Shoes: Converse

Wat vinden jullie van de plaid-trend?

xx Isabella

You Might Also Like

20 reacties

  1. Leuke outfit, ik vind dat het bloesje je erg leuk staat! Je foto's zijn ook erg mooi allemaal! Liefs,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankje! De credits gaan naar mijn zusje;)

      Delete
  2. Leuke outfit! Ik vind de kleuren van je blouse heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Ik vind je jeans erg mooi :) xx

    ReplyDelete
  4. Je statement necklace en blouseje zijn echt geweldig allebei!
    Liefs, X

    ReplyDelete
  5. Dit door outfits vind ik top, erg leuke ketting ook!!

    ReplyDelete
  6. leuke ring is dat zeg! en ik houd van plaids, mooie kleur heeft'ie van jou!

    ReplyDelete
  7. Ik vind ruitjes altijd wel leuk :)! Je outfit is mooi :).

    ReplyDelete
  8. Casually cool outfit, you look beautiful! xo

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit, dat blousje is echt leuk! Ik wil heel graag zo'n oversized ruiten blouse, die zijn zo leuk!
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh ja, ik was er ook al super lang naar op zoek! Uiteindelijk kwam ik uit op 'gewoon' de H&M, daar hebben ze veel plaids! Ook bij de Forever21 kan je super leuke vinden, alleen daar zijn ze constant uitverkocht (online in elk geval wel)...
      x

      Delete
  10. super mooie foto's! en leuke outfit!

    ReplyDelete
  11. Leuke blouse en mooie All Stars! Die blijven toch echt mijn favoriete gympen!

    ReplyDelete
  12. Leuk zo'n ruitjes blouse! Staat je leuk :)

    ReplyDelete
  13. Je blouse is heel leuk! En wat een gave ketting <3

    ReplyDelete