Update: laatste dagen in de US

16:36

Hoi allemaal, vanuit een hotel in Wilmington typ ik deze blogpost. De laatste dagen van ons verblijf in de USA zijn aangebroken. Een gek idee, de tijd gaat zo snel.. We hebben zo ontzettend veel gezien en gedaan! We zijn naar New York, Cape Cod, Philadelphia, Charleston, Washington en Savannah geweest. We hebben al één dag tussendoor even een relaxdag gehad op het strand in Charleston, en vandaag gaan we weer een dagje naar het strand hier in de buurt. Om de vakantie lekker rustig af te sluiten:) Als ik terug ben in Nederland, ga ik meteen aan de slag met bloggen. Ik heb zo veel te delen met jullie! Ik kan je alvast het goede nieuws brengen dat er een leuke winactie aankomt...!
Een typisch Amerikaans ontbijt: pancakes, in dit geval gevuld met frambozen en bramen. Bacon on the side natuurlijk:) Delicious.
Tot snel, en geniet allemaal van jullie vakantie! Dat geldt zeker ook voor als je in Nederland zit, ik hoorde dat het daar geweldig warm is.

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Het klinkt allemaal zó gaaf! Ohh en die pancakes, yum! RASPBERRIES <3

    ReplyDelete
  2. wow al veel plaatsen geweest!
    Ik ben wel jaloers

    Liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  3. Lieve Bellaa,
    Ik kan je geruststellen dat je niet zoveel hebt gemist qua weer hoor... afgelopen dagen regende het superhardd Ö
    Geniet van je laatste daagjes meis, als je thuis bent moeten we maar weer s afspreken :)
    xx Daantje ♡

    ReplyDelete
  4. Wauw, dat klinkt als een toffe vakantie! Ik ben benieuwd naar al je verhalen :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete