Summertime sadness happiness

20:37

'Oh, huh, hé. Daar is ze weer. Na twee weken...' Jup, ik heb twee weken niet geblogd. Waarom? School en feestjes om het schooljaar goed af te sluiten. Eigenlijk zit ik daar nu middenin, haha! Toch voelt het al wel als vakantie, ik hoef deze week alleen nog maar een paar uur 'naar school' en het leren is voorlopig even voorbij.
De outfit van vandaag is er zo eentje die ik in de zomer wel elke dag zou kunnen dragen. Casual-chique en goed voor het warme weer. Klik op 'read more' voor de rest van de foto's.
'Oh, wait, what, hey. There she is again. After two weeks...' Yes, you're right. I haven't been blogging in the past two weeks. Why? Because of school, more school and parties. I'm actually in the middle of all those parties, haha! Though it's not official, it feels like we're having our Summer Break. This week I have to 'go to school' only a few hours and there's no more homework. 
This outfit is an outfit I could wear all summer long. Casual-chique and perfect for the high-temperature days. Click 'read more' for more pictures.

Shorts: Abercrombie&Fitch // Top: Abercrombie&Fitch // Cardigan: Forever21 // Ring: Claire's // Earrings: Forever21 // Flipflops: Havaianas

xx Isabella

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een prachtige foto's! Je ziet er super leuk uit <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Mijn zusje heeft weer eens een keer de foto's gemaakt. Die zijn toch altijd wel mooier dan foto's die ik zelf neem met m'n statief:)

      Delete
  2. Leuke outfit!!

    ReplyDelete
  3. Hele leuke outfit ! Zou ik ook zo aan doen ! *hint* hahah 😉

    ReplyDelete