So I bought a new bag...

06:00


De titel is misschien een béétje te voorspelbaar. Ik heb een nieuwe tas gekocht. Dat werd tijd! Ik zocht al heel lang naar een mooie, zwarte handtas en na het krijgen van een H&M bon wist ik precies waar ik er eentje zou kopen (oftewel Simone en Olga, hier heb ik jullie H&M bon aan besteed. Ik ben er super blij mee:). Na een tijdje twijfelen, terwijl ik eigenlijk al vanaf het begin zeker was van mijn keuze, kocht ik deze chique, mat zwarte handtas. I'm in love.
I guess the title says a little bit too much about the subject of this article... I bought a new bag. It's been about time! I've been looking for a pretty, black bag for a very long time. When I got a gift card from H&M, I knew exactly where I would buy my bag (ie, Simone and Olga, this is what I spent my gift card on. I'm super happy with it:). After a little doubt, while I secretly allready knew my choice, I bought this chic, matte black bag. I'm in love. 


Dit is hem dus. Een handtas van 26,5 bij 35 cm, een exemplaar waar je dus veel dingen in kwijt kunt. Handig, want ik ben zo iemand die het liefst overal haar camera, A5 notitieboek, make-uptasje etc. met zich mee sjouwt. Verder zouden er zelfs ook schoolboeken in kunnen!
De tas is gemaakt van imitatieleer (100% polyether) en is ontzettend stevig. Hij heeft twee hengsels die altijd 'in hun vorm' blijven staan en een afneembare schouderriem, zodat je de handtas op twee manieren kan dragen. 
So this is my bag. It's quite a big one: 26,5x35 cm, which means you can put a lot of stuff in it. This makes the bag perfect for me. I'm that kind of person who likes to carry way too much with her. Furthermore, you can also use it as a school bag!
The bag is made of leatherette (100% polyether) and it is very sturdy. It has two handles that always 'stay in their shape' and a detachable schoulder strap, so you can wear the bag in two ways. 
Wat de tas voor mij zo mooi maakt, zijn de gouden details aan de hengsels en de gouden rits. Die zorgen voor een chique element. De rits werkt tot nu toe heel soepel, ook een groot pluspunt!
What makes the bag, in my opinion, very pretty, are the gold details on the handles and the gold zipper. They make that the bag has a chic look. The zipper works smoothly, which is a big plus!
De tas heeft één groot binnenvak met daarin nog drie aparte vakjes, waarvan er één voor je smartphone bestemd is. Wil je nóg een groter binnenvak? Aan elke kant van de tas zit er een drukknopje waarmee je de ruimte kan vergroten.
The bag has one large compartment with three small seperate compartments, one especialy meant for your smartphone. Want a bigger compartment? You can find a button on each side of the bag, what can enlarge the compartment. 
Al met al ben ik ontzettend tevreden over de tas. Hij is praktisch, mooi en makkelijk te combineren. Je kan hem voor €39,95 kopen bij de H&M.
Without further ado, I'm very satisfied about the bag. It's practical, pretty and you can combine it very easily. You can buy it at H&M for €39,95.

xx Isabella (Bloglovin')

You Might Also Like

16 reacties

  1. Het is inderdaad een ontzettend mooie tas, wauw!

    ReplyDelete
  2. Een hele mooie tas! Lijkt precies één of andere dure designer tas

    Liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  3. Leuke tas, ik heb hem ook ;). Ik heb hem nu een jaar gebruikt voor school ongeveer en ik zie toch wel dat ie achteruit gaat. Is natuurlijk ook te verwachten voor een H&M tas. Zeker als je er zoals ik heel veel boeken in meeneemt haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dat is toevallig! Ja, schoolboeken ruïneren ook altijd mijn tassen, zelfs al zijn ze van echt leer (ik heb op het moment zo'n Cowboybag als schooltas, die zou het mijn hele schoolcarrière vol moeten houden. Nou... Nee.).
      Dus op zich, als hij het bij jou nu al een jaar heeft volgehouden en nog niet kapot is.. Dan is de kwaliteit toch best goed! :)
      x

      Delete
  4. mooie tas! Ik vind het altijd zo leuk dat ze dit soort dingen dan gewoon bij de H&M hebben!
    Liefs,
    Pleun

    ReplyDelete
  5. wauw wat een onwijs mooie tas! Ik heb deze ook al een paar keer gezien bij de h&m, hij is zo leuk! :)

    Liefs Evelien

    ReplyDelete
  6. Super mooie tas. Heel classy. De gouden details vind ik ook heel mooi. Zwart en goud staat gewoon prachtig bij elkaar :) Liefs!

    ReplyDelete
  7. Je zou echt niet zeggen dat deze van bij H&M komt! Hij ziet er heel luxueus uit :)

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie tas, hij is erg leuk! Jouw blog is trouwens ook erg leuk, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    ReplyDelete