Outfit: chillin' at Central Park

16:10

Hoi allemaal, inmiddels zijn we al weg uit New York en hebben we een dag in Cape Cod doorgebracht, dichtbij het strand. We hebben met een boot gevaren en walvissen bekeken! Super gaaf. De foto's komen later;) Ook film ik gedurende deze vakantie elke dag een aantal stukjes, dus als ik terug ben in Nederland kan je een Youtube-video verwachten.
Deze OOTD is geschoten in Central Park in New York. De eerste outfit met mijn nieuwe H&M tas! Ik ben er zo blij mee, ik heb hem deze hele vakantie al gebruikt. Klik op 'read more' voor de rest van de foto's.


Shirt: Abercrombie&Fitch // Short: Tally Weijl // Shoes: Converse All Stars // Sunglasses: Forever21 // Bag: H&M // Ring: Claire's // Necklace: Primark // Earrings: Bijou Brigitte

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Leuke outfit, gewoon lekker simpel en comfy :)

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit!!

    ReplyDelete
  3. Je shirt is echt mooi!

    ReplyDelete
  4. Super leuke outfit en ja NY geweldig! <3
    Ik heb een leuke giveaway! Zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wat een super leuke outfit! en wat ben ik Jaloers!! wil ook zo graag naar New York

    ReplyDelete
  6. Wauw! Leuke outfit! Echt super tof dat je outfitfoto's hebt gemaakt in Central Park!

    ReplyDelete
  7. super mooie foto's, ik vind je zonnebril echt geweldig!

    ReplyDelete
  8. Wauw, mooie outfit! New York zou voor mij een droom zijn die uitkomt. Heel veel plezier daar!

    ReplyDelete
  9. Wauw, echt een hele mooie outfit! Liefs, Xxx

    ReplyDelete
  10. Wauw ! Leuke tas ! Net je blog ontdekt, ik kom sowieso vaker kijken ! X

    ReplyDelete
  11. Ik ben er ook geweest! echt leuk!
    Mooie foto's :)

    ReplyDelete