New York Wishlist (Brandy Melville + Forever21)

10:00

Op het moment dat ik dit typ, zit ik nog lekker thuis achter mijn laptop in waarschijnlijk de meest comfortabele outfit ooit. Maar als dit artikel online komt, zit ik niet meer thuis... Maar in New York! Na twijfelen en het vinden van een oppas voor ons huis werd dan toch de knoop doorgehakt. Ik heb er zo'n zin in! In New York gaan we natuurlijk ook een dag shoppen, en met die gedachte zocht ik de webshops van Forever21 en Brandy Melville alvast af. Dat zijn de twee winkels die bovenaan mijn bucketlist staan om te bezoeken. Het resultaat: onderstaande wishlist. Want ja, je kan maar beter goed voorbereid zijn ;) 
Misschien vraag je je af of ik nog wel tijd heb om te bloggen tijdens mijn verblijf in New York. Well, don't worry! Tijdens de reis zal ik een aantal updates te plaatsen om jullie op de hoogte te houden. Ennuh, je kan alvast uit kijken naar een aantal leuke outfitposts die gaan worden geschoten :) Stay tuned!

xx Isabella (Volgde je me al op Bloglovin'? Zo kan je makkelijk op de hoogte blijven van nieuwe posts!)

You Might Also Like

10 reacties

  1. Aaah NY, super vet! Neem je wat Brandy Melville kleding voor me mee? Ik stuur je wel een lijstje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :) Als ik een filiaal kan vinden.. Gisteren gingen we shoppen, maar toen heb ik geen Brandy Melville gespot. Hopelijk zie ik er eentje in Washington of Boston :)

      Delete
  2. Ah wat een toffe collage, en zo leuk dat je naar NY gaat! (Jaloers) Ik ben heel benieuwd naar je updates. :)

    ReplyDelete
  3. Leuke items! Alvast veel plezier in NY !
    love, Turn it inside out

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk lijstje! Supergaaf dat je naar NY gaat, have fun<3 Ik ga volgende week los in Amsterdam, haha!
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel:) In A'dam heb je tegenwoordig ook super veel Amerikaanse winkels, dus daar kan je ook super goed shoppen ;)

      Delete
  5. Aah super vet! Ik hoop later op je blog een soort van shoplog te zien met de kleren die je wou! Veel plezier!

    ReplyDelete
  6. Oeeh ik zou ook wel naar NY willen 😍

    ReplyDelete