New York: de eerste foto's...

10:00

Vanaf de Empire State building was het uitzicht zoals vanzelfsprekend prachtig
Terwijl ik dit typ is het woensdagavond, de zon is inmiddels al onder. Het was onze eerste èchte dag in New York. Gisterenmiddag (Nederlandse tijd een uur of vijf) kwamen we aan op JFK airport. Een paar uur later arriveerden we in ons Holiday Inn hotel. Het is krap zo met zijn vijfjes in een kamer met twee tweepersoonsbedden (eerder bedjes, haha:), maar het is prima te doen. Maar jongens... Ahh, ik hou nu al van New York <3 In dit artikel laat ik jullie de eerste foto's zien.

Nadat we onze koffers in het hotel hadden achtergelaten, namen we de metro naar Times Square. Om maar even meteen een geweldige indruk (!) van New York te krijgen. Als dit het eerste is wat je ziet van New York, ik kan je vertellen, dan sta je wel even te kijken. Dat moment dat je de trappen omhoog loopt vanuit het Subway station en je opeens overal billboards om je heen ziet, wolkenkrabbers, mensenmassa's. Rennende, duwende, gillende, werkende, shoppende. Dus dit is waar iedereen het altijd over heeft. Dus dit is wat je in de films ziet. Wow.
 Natuurlijk moesten de hoge gebouwen die ons tegemoet kwamen meteen even op de foto...:)
 's Avonds aten we typisch Amerikaans eten, een hamburger.. Haha, vrij cliché, maar het was LEKKER. Als drinken nam ik lemonade. Ahh, wat heb ik dat gemist, zeg. Toen ik twaalf was gingen we naar California en het drankje wat ik bijna de hele vakantie dronk, was lemonade. Ik was he-le-maal verslaafd.
 Na het eten begon het al een beetje te schemeren.
De volgende dag: vroeg op (eigenlijk was iedereen gewoon al wakker vanwege het tijdverschil) en de Empire State of Mind Building beklimmen. Volgens verscheidene bronnen zou 's ochtends of juist heel laat 's avonds het beste tijdstip zijn om het gebouw te beklimmen, omdat de drukte dan nog niet zo erg zou zijn. Dat klopte! Er waren geen rijen en we konden dus zo door lopen. Het uitzicht boven was zoals verwacht verbluffend.
Voor Rockefeller Plaza. En de groene aap.. Achtig-ding. Ontworpen door een kunstenaar, maar ik moet zeggen dat ik het een beetje apart vond.
De laatste activiteit van de dag was 2,5 uur varen met een fairy, helemaal rondom New York. Wauw, wat was dat gaaf. Helaas heb ik niet veel tijd voor het schrijven van dit artikel, maar de details komen later ;)
 Natuurlijk vaarden we langs het befaamde Vrijheidsbeeld...
 Een prachtig uitzicht op de stad...
Ik merk dat ik in slaap begin te vallen, dus misschien is het tijd om te gaan slapen. Weltrusten allemaal! Laten jullie me weten hoe het is in ons kikkerlandje?

xx Isabella

You Might Also Like

12 reacties

  1. Awh, wat gaaaaf! Super leuk!
    Liefs,

    ReplyDelete
  2. Gaaf zeg. Je bent inderdaad even aan het kijken als je op time square aankomt. Ons hotel was ook op time square ! Het was echt geweldig en nu ik dit lees wil ik terug . Een hamburger is idd vrij cliché maar oh zo lekker . Wat ik grappig vond is dat mijn moeder Mac donalds totaal niet lekker vind en in new york wel haha. Geniet er maar lekker van !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh wauw, een hotel op Times Square. Super gaaf! Haha, misschien kwam de onverwachte liefde voor hamburgers van je moeder wel door het jetlagged-zijn? ^^

      Delete
  3. Wat een geweldige foto's! ik wil zooo graag een keer naar NY

    ReplyDelete
  4. Hele mooie foto's, super gaaf! Lijkt me inderdaad echt overweldigend haha :)

    ReplyDelete
  5. Ohh zalige foto's! Ik ben nog nooit in New York geweest, maar bijna iedereen rondom mij wel. New york roept mij haha.

    ReplyDelete
  6. Wauw, super mooi Isabella! Ik wil ook zo graag een keer naar NY!!
    Nou, in ieder geval super veel plezier en geniet ervan! ;)

    -xxx- Lieke

    ReplyDelete
  7. Looks like you had wonderful time where, it worth seeing, indeed. I've got t say you are a very pretty young girl! Besides, those snapshots are so lovely!
    Have a fabulous time!

    ReplyDelete
  8. Wat heerlijk om te zien! Veel plezier

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's! Ik wil zó graag nog een keer naar New York!

    ReplyDelete
  10. Oh... my... Godd... Bellaa!!! Suuupervet! :) Wij zijn nog nooit naar Amerika geweest, maar wil het zo graaag! En dan natuurlijk eerst naar NY! Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.. :/
    In ieder geval, super mooie foto's! Talentjeee ;)
    xx Daantje ~ HAVE FUNN ♡ ~

    ReplyDelete