♥ Mijn blog bestaat 1 jaar ♥

06:00

Hey allemaal, vandaag is een speciale dag voor mijn blog... Just Stuff I Like bestaat vandaag precies één jaar. Op 9 juli 2013 maakte ik 'voor de lol' een account aan op Blogger. Om het maar even te proberen, want nou ja, ik had toch alle tijd omdat ik zomervakantie had. Wat begon als een grapje, is nu uitgegroeid tot iets wat ik niet meer los kan laten. 
Jaja, zie hierboven een hair-flip, perfect getimed. De credits voor de fotografie gaan naar mijn zusje;)
Als ik mijn oudste artikelen bekijk, lig ik elke keer weer helemaal dubbel. Oh man, wat een slechte kwaliteit. Een fototoestel had ik niet, dus de foto's werden gemaakt met mijn Iphone. Een hele hoop bewerk-programma's had ik nodig om de foto's scherper te maken en meer vorm te geven. Ik weet nog dat ik een keer een reactie kreeg met 'Hoi, welke camera gebruik jij?'. Ik kan me herinneren dat ik met open mond naar mijn scherm zat te staren toen ik dat las, haha! Pas in maart dit jaar gebruikte ik voor het eerst een echte camera, dat was die van mijn moeder. Niet alleen verbeterde de kwaliteit van de foto's, maar ook werden de eerste outfits geschoten. Eerst durfde ik dat nooit zo goed, want was ik daar wel het type voor? Was het niet slimmer om gewoon reviews te blijven schrijven? Zouden mensen me niet uit gaan lachen, en was het niet super gênant om op straat te poseren? You can't deny, ja, ik heb meerdere gênante momenten meegemaakt tijdens het schieten van outfitfoto's. Kinderen die op straat blijven staan kijken en vragen of je model bent. Hockeymeisjes die langs fietsen en me aankijken alsof ik een halve gare ben. Ja, ook negatieve aandacht hoort er nu eenmaal bij. Daar moet je tegen kunnen. 
Maar oh, wat was ik blij toen ik de bezoekersaantallen zag stijgen na mijn eerste OOTD. In april kocht ik een eigen camera, en tegenwoordig plaats ik voornamelijk outfits op mijn blog èn zijn het verreweg de meest bekeken artikelen. Leuk om die ontwikkelingen te zien. Ik merk ook dat de Fashion-artikelen het beste bij mij passen. Ik vind mezelf er simpelweg meer in dan in Beauty-artikelen. En dan zijn jullie er ook nog eens enthousiast over! 

Om dit artikel tot een einde te brengen wil ik jullie, mijn lezers, graag bedanken voor alle lieve comments, likes en berichtjes. Zonder jullie had ik wellicht veel minder plezier gehad in het bloggen. Dus bij deze: dankjewel allemaal!

xx Isabella

You Might Also Like

16 reacties

  1. Gefeliciteerd drollie ♡

    Vind het altijd leuk om je artikelen te lezen, dus blijf zo doorgaan lieve bella!

    xx Daantje :)

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd! :-D
    Een blogverjaardag voelt toch ook altijd een beetje als je eigen verjaardag he! ;-)

    ReplyDelete
  3. gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan van je blog ♥

    ReplyDelete
  4. Een blogverjaardag, hoera! Gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  5. wauw, gefeliciteerd! Ik heb je blog net ontdekt en hij is echt super leuk, echt leuk om te lezen. Ik herken me heel erg in die outfit foto's maken, eerst vond ik het zó awkward. En nou doe ik het gewoon. :)

    Liefs Evelien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankjewel, dat vind ik leuk om te horen:)

      Delete
  6. Gefeliciteerd! Mijn blog ook alweer in September. Time flies, haha!

    ReplyDelete