Feeling a little creative

10:00

Zoals je aan de bovenstaande GIF-afbeelding wel kunt zien: ik was laatst weer eens in een creatieve bui (wow, dat is alweer even geleden!) en besloot zelf een sleutelhanger te maken. Zomervakantie en slecht weer... Tja, dan krijg je dus dit. Ik wilde het graag met jullie delen, omdat ik aardig tevreden ben over het resultaat. De manier waarop ik de sleutelhanger heb gemaakt is met dezelfde methode als dat ik deze Friendship bracelets heb gemaakt, een DIY waar jullie toentertijd vrij enthousiast over waren. Dit is dus ook een manier waarop je die 'knoopjesmethode' kunt toepassen.
Ik vind het persoonlijk een super leuke accessoire voor aan je tas of om je sleutelbos wat op te vrolijken. Waarschijnlijk wordt dit een een cadeautje voor mijn moeder, dus ik praat haar wel om dat ze ècht niet op mijn blog mag kijken;)

Dit was een vrij kort artikel, hopelijk vonden jullie dat voor een keertje niet zo erg. Laat me maar weten wat je van mijn zelfgemaakte sleutelhanger vindt! Ennuh, hopelijk werkt het weer vandaag eens een keer een beetje mee.

xx Isabella

You Might Also Like

9 reacties

  1. Wauw, wat creatief! Heel leuk gedaan.

    ReplyDelete
  2. Haha, is dat slechte weer toch nog ergens goed voor! Superleuke GIF. :)

    ReplyDelete
  3. Leuk met zo'n gifje! Heel creatief gemaakt :)

    ReplyDelete
  4. Cool gedaan zeg! Maar erm: ik doe het je niet na ;-)

    ReplyDelete
  5. echt leuk bedacht, en mooi ook!

    ReplyDelete