10:00

We zijn inmiddels al een tijdje in de maand juni, en ik heb weer eens een hoop foto's genomen in de afgelopen tijd... Waaronder een aantal grappige faalfoto's, foodfoto's en nog veel meer. Ik heb er een aantal voor jullie geselecteerd en bij elkaar gezet. Het is weer tijd voor Mijn leven in foto's!
Meanwhile we're enjoying our lovely month June, and I took a lot of pictures during the last couple of weeks... Including funny failing photos, foodphotos and a lot more. I selected a few nice ones and put them all together in this post. It's time for My Life in Pictures!



Een glas water met citroenschijven. Healthy en heel lekker!
A glass of water with lemon slices. Healthy and delicious!
Duitse woordjes en zinnen leren voor een toets. Ik ging op dat moment echt dood. Ik ben zó blij dat ik Duits volgend jaar kan laten vallen:) Ik ben er echt niet goed in.
Studying for Deutsch. A lot of words, way too many exually. I almost died. I'm so happy that I won't have Deutsch-lessons anymore next year:) I'm not good at it at all.
'Omg daar gaat ze weer met d'r toestel', aldus wat mijn kat waarschijnlijk dacht op de achtergrond. 'But first, let me take a selfie' tududududu. Haha:D
'Omg, there she goes again with her annoying camera', probably what my cat thought in the background. 'But first, let me take a selfie' tudududu. Haha:D
Zoals jullie weten werd ik vijftien...:)
As you may know I turned fifteen...:)
Van twee vriendinnen kreeg ik deze taart! Hoe ontzettend lief! Daantje en Lieke, als jullie dit lezen, you're the best.
I got a Kitkat/M&M cake from two friends! So sweet! Daantje and Lieke, when your read this, you're the best. 
Foto's maken met mijn lieve nicht Babice.
Taking pictures with my sweet niece Babice.
 I LOVE this shot.
Ik maakte voor mezelf een slush puppy. Makkelijk, verkoelend en heel lekker! Je gooit gewoon wat ijs en limonde in een blender, en klaar ben je.
I made myself a slush puppy. Easy, refreshing and delicious! You just throw some icecubes and lemonade into a blender, and that's it!
Wat een prachtige lucht... Fotowaardig.
Such a beautiful sky... I thought it was worth a picture.
Een wel-heel-erg-mislukte-outfit-foto-poging. Nee, niet cool Isabella.
'No. That's not cool, Isabella'. Let's call it a very unsuccessful atempt to an outfit photo...

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat een leuke foto's en die lucht op die ener laatste foto prachti g<3

    ReplyDelete
  2. Haha, die mislukte outfitfoto's zijn echt grappig:) Leuke foto's!

    ReplyDelete
  3. Hahaha super leuke foto's! En die taart ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's. Die taart maakten wij in februari ook voor mijn zusjes verjaardag. Echt super lekker!

    XX
    Michelle

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's heb je gemaakt :D!

    ReplyDelete
  6. Haha, supertof hoe je die foto's bewerkt! Leuk ook met de gedachten van je kat erbij hihi. Die Kitkat taart is zoo leuk en lekker. :) Liefs

    ReplyDelete
  7. Love your jean skirt and the kit kat cake looks delicious.

    Hazel
    www.theskimplelife.com
    Follow me on Instagram: @theskimplelife

    ReplyDelete
  8. Wauw leuke blog heb je! Mooie foto's x

    ReplyDelete
  9. Haha, wat een leuke foto's! En nog gefeliciteerd trouwens! :)

    ReplyDelete
  10. So cute xx

    reallyliteral.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hee Bellaa,

    Credits to lieke voor de taart, dat weet je ehh ;) Ennuh, je echte cadeau komt nog... ooit... ^^

    Btw; Leuke foto's ♡ *talentjeee* :D

    xx Daantje (uw trouwe volgert..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, uw trouwe volgert:D Dankjewel lieve Daantje! X

      Delete