Statement necklaces miniinthebox.com

06:00

Hoi allemaal, laatst op school kwamen twee hele lieve vriendinnen Daantje en Lieke naar me toe met een cadeau. 'Het is eindelijk aangekomen.' Wow, maar ik had voor mijn verjaardag al een hele taart gehad! Toen ik het cadeautje open maakte, zag ik dat ze echt het beste cadeau ooit hadden gekocht: statement kettingen, iets waar ik helemaal gek op ben. Je wil niet weten hoe ontzettend blij ik was (en ben!). De kettingen komen van www.miniinthebox.com, een soort Ebay idee, maar dan net even anders. Vandaag schrijf ik een artikel over de kettingen.
Hi y'all!  Last week at school, two very good friends of mine, Daantje and Lieke, came to me with a present. 'The package finally arrived.' Wow, on my birthday I'd allready got a delicious B-day cake! When I saw what was inside of the package, I saw they bought me the best present ever: statement necklaces, something I adore at the moment. You don't want to know how extremely happy I was (and I still am!). The necklaces are from www.miniinthebox.com, a site kind of similar to Ebay, but it's a little different though. Today, I write an article about the necklaces. 


De eerste ketting doet me ergens een beetje denken aan een statement ketting van Loavies, zo eentje die veel bekende bloggers hebben. Ik vind hem echt prachtig. Hij is perfect voor in de zomer door de neon-roze kraaltjes die hij bevat. Deze ketting zal je zeker terug zien op outfitfoto's op vakantie.
The first necklace is in my opinion a little similar to a statement necklace I know from Loavies, a copy a lot of bloggers own. I think this necklace is beautiful. It's perfect for the summertime because of the neon-pink beads. You'll me wearing this necklace on outfitphoto's during the holidays.
De twee ketting is een grote, vrij opvallende ketting met een koraal/oranje kleur. Zoiets kan je heel mooi combineren boven een plain wit shirt, zodat het lekker opvalt. En natuurlijk is hij perfect om te dragen tijdens het WK;)
The second necklace is a large, quite notable one with a coral/orange colour. You can combine it very well with a plain white top, so that it's absolutely stunning. And of course, it's perfect for supporting my country during the World Championship of soccer;)
Dan als derde en laatste ketting: een ketting met turquoise vleugels. Dit is denk ik toch wel mijn favoriete exemplaar van allemaal. Ik kan er ook echt niet veel meer over zeggen dan dat, ik vind hem gewoonweg prachtig. Ik kan niet wachten om hem te dragen boven een blousje, of juist boven een shirt met een beetje een laag uitgesneden hals.
Then the third and also last necklace: a statement necklace with turquoise wings. This is probably my favourite piece of all the necklaces. I actually can't say more than that, I just think it is beautiful. I can't wait to combine it with a blouse or above a t-shirt with a low cut neckline. 
Dit waren de kettingen van www.miniinthebox.com. Ben jij ook op zoek naar een mooie nieuwe statement ketting en wil je niet meteen twintig euro neer leggen voor één exemplaar, dan raad ik je aan zeker een keer een kijkje te nemen op de website.

Daantje en Lieke, super bedankt voor dit lieve cadeau, jullie willen niet weten hoe blij ik ermee ben 

This are the three necklaces from www.miniinthebox.com. When you're also looking for a new, nice statement necklace and you don't want to spend twenty euros for only one piece, I really recommend taking a look at the website.

xx Isabella

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wow mooie kettingen! De laatste is sowieso mijn favoriet :)

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben het helemaal met je eens;)

      Delete
  2. Wow wat een mooie kettingen, ik wist niet dat ze zulke mooie kettingen hadden, ik kijk meestal alleen naar telefoonhoesjes op die site.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kettingen. Ik ben meteen gaan kijken en misschien dat ik ook wel wat ga bestellen :) haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh leuk! Laat het me maar weten als je iets hebt besteld:)

      Delete
  4. Wat een mooie kettingen. Die laatste is mijn favoriet.

    ReplyDelete
  5. Leuk dat je er zo blij mee bent :)
    Het was alleen wel jammer dat het zo lang duurde voordat de bestelling binnen was... maarja het resultaat was: Een hele blije Isabella en een mooi artikeltje ^^
    Xx Daantje

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kettingen!! Die laatste is echt prachtig

    ReplyDelete
  7. Leuk dat je er zo blij mee bent! Een geslaagd cadeau dus :)
    Veel plezier ermee!
    -xxx- lieke

    ReplyDelete
  8. Wauw, die laatste ketting ziet er zo gaaf uit!

    ReplyDelete
  9. Zeer mooie kettingen!
    Dat zou ik ook wel als cadeautje willen krijgen ;)
    Groetjes!

    ReplyDelete