Review: ELF smokey pallet

06:00

Hey! Ik heb niet zoveel oogschaduwpalletten (of nou ja, eigenlijk vrijwel geen) omdat ik over het algemeen niet echt een oogschaduw-persoon ben. Ik gebruik het voornamelijk als ik naar een feestje ga, en niet zomaar gewoon doordeweeks. En àls ik dan naar een feestje ga, draag ik het liefst een mooie opvallende oogschaduw look, omdat als je in het donker subtiele kleurtjes op je ogen draagt, je daar nauwelijks iets van ziet. Dit ELF-pallet zou dus een perfect pallet moeten zijn voor mij! Vandaag schrijf ik er een review over. 
Hey! I don't own a lot of eyeshadow palettes (or actually, practically none), because generally I'm not that kind of person who wears eyeshadow. I mostly use it when I go to a party, not during weekdays. And when I go to a party, I love to wear a nice notable eyeshadow look, because when you wear those kind of subtle colours, nobody will even notice you have inserted attention to your eyes. This ELF-palette should be perfect for me! Today, I write a review about it.

Het smokey pallet is erg simpel vormgegeven. Verder gaat het doosje niet heel gemakkelijk open, wat nog wel eens voor een hoop gefrummel en irritatie kan zorgen. Maar ik zou niet mogen klagen, want om de verpakking draait het bij ELF niet. ELF producten hebben expres een minimale verpakking, wat ervoor zorgt dat de consument alleen voor het product zelf betaalt. Dat heeft alles te maken met wat ELF als doel heeft, namelijk goedkope producten met hoge kwaliteit. Dat kan alleen als alle aandacht aan het product zelf wordt besteed.Wat trouwens wel inhoudt dat je geen zusje moet hebben die met haar step over je tas heen rijdt, dan is je product namelijk nogal snel kapot.
The palette has a very simple design. Furthermore it opens very uneasily, which can cause some frustration. But I shouldn't be complaining about the package, because ELF ensures that people who don't have a lot of money can afford make-up of good quality. In order to realise this idea, they have to economize the package.
Nu eens kijken of het product dan ook ècht zo goed is...
Let's test if what ELF claims is the truth...
Ik moet zeggen, ik ben best tevreden. Op de foto ziet het er nog niet eens zo goed uit, maar in het echt is de pigmentatie ontzettend goed. Vooral de zwarte kleur met glitters is echt een knaller.
Over de applicator gesproken... Tja, ook daar moeten we dus weer niet over klagen. Ik vraag me af waarom ze het erbij hebben gedaan, aangezien de kwaliteit niet bepaald goed is. Ze hadden het net zo goed weg kunnen laten en nog net ff wat meer geld besparen, zou ik dan zeggen. Verder ben ik heel positief over dit pallet!
I've got to say, I'm satisfied. In real life the pigmentation is better than what you can see on the picture. Particulary the black colour with it's glitter is stunning. About the application tool that comes with the palette... Yeah, we shouldn't be complaining about this thing, because it's kind of a part of the package. But I don't really understand why ELF added this application tool, cause the quality is actually crap. They could have been saving more money if they hadn't add it. Except for this thing, I'm quite happy about the quality of the smokey palette. 
Het ELF smokey eye pallet kan je kopen in onder andere de webshop. Ik heb het product gekregen, en ik kon het niet vinden op de site, dus op het moment is het waarschijnlijk uitverkocht. De prijs is voor mij dus onduidelijk, helaas. Waarschijnlijk kostte het gemiddeld zo'n €3,00. Als jij de prijs wel weet, laat het vooral achter bij de comments!
The ELF smokey eye palette can for instance be found in the ELF webshop. I've got the product as a present, and I couldn't find it on the website, so it will probably be sold out at the moment. This causes that the price is not clear for me, unfortunatelly. It probably cost about €3,00. When you know the price of the ELF smokey eye palette, please let me know it down below in the comments!

xx Isabella (Bloglovin')

You Might Also Like

10 reacties

  1. Dit ziet er een fijn pallet uit voor zo'n prijsje!

    ReplyDelete
  2. Rond de 3 euro vind ik super goedkoop voor zo'n fijn palette! Handige tip! <3

    ReplyDelete
  3. Leuk palette, tsja die applicators ook altijd... Voor dit prijsje is het een leuk palette!

    ReplyDelete
  4. Ziet eruit als een mooi palette. De pigmentatie ziet er ook top uit, en de kleurtjes ook. liefs x

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie palette en het pigment is ook erg goed.

    ReplyDelete
  6. Wauw, volgens mij kun je daar hele mooie dingen mee maken!

    ReplyDelete
  7. Leuke kleurtjes! De kwaliteit van de oogschaduw ziet er ook prima uit!

    ReplyDelete
  8. Dat ziet er best goed uit! Leuk palette om mee op vakantie te nemen,

    ReplyDelete