Outfit: black 'n white with some pop of colour

06:00

Black 'n white with some pop of colour... Dat was precies waar ik zin in had op de dag dat ik deze outfit schoot. Zwart en wit gecombineerd is al heel lang een trend. Ik vind dit persoonlijk een beetje een moeilijke trend, want het wordt bij mij al snel zo saai. Als ik het dan combineer, moet er wel een beetje kleur in de outfit worden toegevoegd. Ik hou ontzettend van felle lichtblauwe sieraden, dus was de kleurkeuze snel gemaakt. Klik op 'read more' voor de rest van de outfitfoto's!
Black 'n white with some pop of colour... Exactly what I wanted to wear the day I shot this outfit. The combination of black and white has been a trend for a very long time. Personally, I think this trend is kind of difficult, because for me it gets boring very quickly. When I combine it, I have to add a little colour to spice up the outfit. I adore bright blue jewelery, so the colour choice was easy. Click 'read more' for more pictures!



Blouse: Forever21 // Shorts: Tally Weijl // Flip flops: Havaianas // Statement necklace: Accesoirize // Sunglasses: Bijou Brigitte // Bracelet: Claire's // Forearm bracelet: unknown

 xx Isabella

You Might Also Like

15 reacties

  1. Wat zie je er mooi uit! Leuke zomerse outfit <3

    ReplyDelete
  2. Leuke, casual en zomerse outfit!

    liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  3. Je zonnebril is zo gaaf!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie meid, een echt fotomodel!

    Geloof in jezelf!!
    Groetjes Anouschka (moeder van Lieke)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh heel erg bedankt, lieve comment! :)

      Delete
  5. Wat zag je er super uit! Onwijs leuk! X Liefs

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit en mooi foto's ook!

    Much Love, M
    https://blvckorsomething.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hele mooie foto's weer, Isabella!
    Ik ben echt helemaal weg van je statement necklace. (:

    Liefs!

    ReplyDelete
  8. Spiegeltje spiegeltje aan de wand... Wie is het knapste fotomodelletje van het land??? ISABELLAAAA ♥ Loveyou poepje je hebt een super blog! Xx Daantje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, dankje sweetiepie♥ Trouwens, morgen staat een artikel over jullie cadeautje online :) xx

      Delete
  9. Echt een leuke outfit & mooie foto's ook :)

    ReplyDelete
  10. Wat een toffe outfit! Super leuke 'update' van de zwart-wit trend met die ketting erbij!

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Ik vind zwart met wit zelf snel ook saai en voeg daarom ook vaak een kleurtje toe :) Staat je goed!

    ReplyDelete
  12. Mooie foto's, awesome styleee x

    ReplyDelete