OOTD: inbetween green surroundigs

06:00

Hoi allemaal, vandaag een OOTD:) Gisteren had ik een hele leuke verjaardag! Ik ging met mijn nicht foto's maken (jullie zullen er nog wel wat meer voorbij zien komen in een 'Mijn leven in foto's'- artikel wat eraan komt), en het weer was werkelijk prachtig. Ik heb voor mijn verjaardag een statief en een afstandsbediening voor mijn camera gekregen, dus nu kan ik mijn Canon overal mee naartoe nemen om foto's te maken.
Hey y'all, today I post another OOTD:) I had an amazing birthday yesterday! I've been taking pictures with my niece (you'll see some more nice ones in a 'My life in pictures'- post), and the weather was beautiful. My big b-day presents I've got are a tripod and a remote control for my camera, so now I can take my lovely Canon everywhere to take pictures. 



Wat vinden jullie trouwens van mijn T-shirt? Ik ben er zó blij mee. Een vriendin van me heeft hem zelf bewerkt speciaal voor mijn verjaardag, echt super lief! En het is ook nog eens ontzettend goed gelukt. Bij deze, als je dit leest, bedankt Luca!
What are your thoughts about my T-shirt? I'm só happy with it. A friend of mine designed it herself for my birthday, so sweet! I think it turned out great. Luca, when you read this, thank you so much!


Shirt: H&M+designed by Luca // Skaterskirt: H&M // Sunglasses: Forever21 // Rings: H&M // Earrings: Forever21 // Shoes: Converse All Stars

What are your thoughts about this outfit? You can leave a comment below telling me about your opions! I always love to read your comments.

xx Isabella 

P.S. Don't forget to follow me on Bloglovin' ;)

You Might Also Like

10 reacties

  1. Nog gefeliciteeeerd! En het shirtje is inderdaad heel tof, complimentjes voor je vriendin. :)

    ReplyDelete
  2. hihi nog gefeliciteerd!Je shirt is zo tof, hij staat heel gaaf met dat rokje! Echt heel leuk!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  3. Gelukkige verjaardag allereerst! En wat een geluk heb je met je vriendinnen: echt cool gedaan! Die laatste foto is trouwens prachtig, kan zo in een boekje ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
  4. Nog gefeliciteerd en een super leuke outfit heb je aan!

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  6. Love these pics! Such a cool style you have chick!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete
  7. Wat een geweldige outfit, vind vooral je rokje heel tof!

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfit! Leuke zonnebril ook!

    ReplyDelete