OOTD: a galaxy on my shirt

11:00

Vandaag weer een outfit! Sorry dat het weer even geduurd heeft, ik ben zo druk met school:( Gisterenmiddag was het ineens zo lekker weer! Toen ik uit school kwam heb ik heerlijk in de tuin gelegen en ondertussen ASMR video's gekeken. Daar was ik wel even aan toe. Om een uur of acht besloot ik met mijn nieuwe statief de deur uit te gaan en ben ik naar een mooi stuk natuur gewandeld niet ver van ons vandaan. Ik ben best tevreden over de foto's, al zeg ik het zelf:) Klik op 'read more' om de rest te zien.
Today another outfitpost! I'm sorry it took a while to upload another article again. School is driving me crazy:( Yesterday afternoon the weather turned out to be really good! The moment I came home from school, I decided to lay in the backyard and watch ASMR video's. Ahh, so relaxing. When it was about eight o'clock, I went for a walk with my new tripod to take some pictures. I'm pretty happy about how they turned out, if I say so myself:) Click 'read more' for more photos!

Top: I love H81 // High waisted short: Abercrombie&Fitch // Earrings: Forever21 // Bracelet: present // Shoes: Converse All Stars

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments!
Share your thoughts about this outfit in the comments down below! I love reading your comments,
I read each one of them.

xx Isabella (Bloglovin')

You Might Also Like

21 reacties

  1. Wat een super leuk shortje van Abercrombie! <3

    ReplyDelete
  2. Ik vind de eerste foto echt super mooi!
    Knap gedaan

    ReplyDelete
  3. toffe shirt! Staat echt super leuk
    de foto's zijn ook enorm mooi

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Woaah, je outfit is echt prachtig! Oh, en ik ben zó jaloers op je huidskleur, ik ben echt net sneeuwwitje hahaha (no offense, I love snowwhite, maar sinds ik niet de mooiste van het land ben en ook geen zwart haar en bloedrode lippen heb zou ik het toch best leuk vinden om iets meer kleur te hebben, haha).

    Prachtig! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ik kan ook heel wit zijn in de winter hoor, maar ik heb de afgelopen dagen heel veel in de zon gezeten, vandaar mijn kleurtje. Dus don't worry;)
      x

      Delete
  5. Ik ben verliefd op je shirtje!
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! Je shirtje is echt zo leuk, die wil ik ooook :)

    ReplyDelete
  7. Super leuk!! Ik vind je All Stars er ook gewoon helemaal te gek bij staan. Leuk gecombineerd! Liefs.

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfit! Je allstars vind ik ook heel erg leuk! Liefs, Janine.

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke foto's. Erg gaaf shirt :)

    ReplyDelete
  10. wat een gaaf shirt, hij is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  11. Het shirt is echt heel erg tof, en wauw wat een mooie omgeving!!

    ReplyDelete
  12. eyyyyy bekend shirtje Bella ;) staat je goed! x bies

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ik ben er echt heel blij mee, dankje! x

      Delete
  13. Leuke top!!!

    New blogpost: tentoonstelling Piet Paris

    ReplyDelete
  14. Echt prachtige foto's, Super mooi meisje!

    Xx lieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh je bent zo liet Liek!!:) x

      Delete
    2. Liet.. Ik bedoelde lief natuurlijk haha

      Delete
  15. Ahh... Ik hou van dat shirt ;) Super!

    ReplyDelete