It's my Birthday

06:00

Hey allemaal, vandaag de dag, 1 juni, plaats ik even een korte post... Want vandaag word ik 15:) EINDELIJK, het werd eens tijd. Ik heb echt het gevoel dat zowat iedereen uit mijn jaarlaag op school al 15 is.
Ik heb op woensdagavond al een heel leuk feest gehad en ik heb een hele hoop cadeautjes gekregen. Maar vandaag ben ik dan toch ècht jarig. Vanmiddag komen wat familie en vrienden bij ons thuis om taart te eten en dat soort dingen. Hopelijk brengt de dag goed weer mee! Op mijn feest woensdagavond waren we van plan buiten met een beamer en een doek op de pingpongtafel film te gaan kijken. Ondanks de regen kwam het wel goed. We hebben de pingpongtafel tussen de deuren in onze woonkamer die naar buiten leiden gezet, en zo konden we binnen toch nog film kijken met een bioscoop-gevoel. Maarja, mooi weer is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Please, laat de zon schijnen vandaag.

xx Isabella

You Might Also Like

12 reacties

  1. Happy Birthday! Hele fijne dag vandaag en ik duim met je mee voor mooi weer :D x

    ReplyDelete
  2. Gelukkige verjaardag! Geniet ervan!

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gelukkige verjaardag! Geniet van deze dag X

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Fijne dag gewenst :)

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van! :)

    ReplyDelete
  6. Van harte gefeliciteeeeeerd!

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd : )
    Feestje was leuk!
    xnienke

    ReplyDelete
  8. Van harte gefeliciteerd! :D

    xxx

    ReplyDelete
  9. Nog een late gelukkige verjaardag gewenst! :-)

    ReplyDelete