Review: MUA matte lipstick in Scarlet Siren

06:00

Vandaag heb ik weer een keer een review voor jullie. Ik ging naar het Kruidvat bij ons in de buurt om een cadeautje te kopen voor een vriendin. Mijn blik viel op het nieuwe merk MUA dat daar ook te koop is! Ik had het nog niet eerder gezien, en ik wilde al heel lang iets van het merk uitproberen. Ik koos voor een prachtige matte rode lipstick in de kleur Scarlet Siren. 



Wat me ten eerste al aanspreekt, is de verpakking van de lipstick en hoe de lipstick eruit ziet. Het is een low-budgetproduct, maar het ziet er veel duurder uit dan dat het is! Ik vind het er prachtig uit zien. Good job, MUA! Maar... Is de kwaliteit van het product net zo goed als dat de verpakking eruit ziet?
Aan de pigmentatie te zien is dit een prima lipstick. De kleur werkt mooi mat af, zoals het product beloofd heeft te doen. Op het eerste gezicht is de kleur niet diep rood, maar op mijn lippen is het toch wel zeer fel.
Na het aanbrengen bleef het kleurtje redelijk goed op mijn lippen zitten, toen ik wat ging drinken ging het er niet persé heel snel af. Behalve toen ik ging eten... Toen vaagde wat product weg. Als je niet zou eten, denk ik dat deze lipstick wel een aantal uur goed blijft zitten. Het is dus heel leuk voor als je een avondje uit gaat! Als je hem overdag zou willen dragen, raad ik je aan de lipstick zo om de drie uur een beetje bij te werken.
Ik draag niet echt rode lipstick, heel soms naar feestjes. En vaak als ik dan eens een rode lipstick koop, koop ik het ontzettend goedkoop (te goedkoop) met het idee van: 'Dit draag ik toch maar een paar keer.'
Dit product heeft me verrast en ik ga mezelf proberen aan te zetten om meer rode lipstick te dragen.  

De matte lipstick van MUA in Scarlet Siren kan je kopen bij een beperkt aantal Kruidvat-filialen voor €3,49.

Wat vinden jullie van deze lipstick? Laat het me weten bij de comments! Ennuh, vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter;)

xx Isabella

You Might Also Like

11 reacties

  1. Oh, ziet er goed uit, super leuk kleurtje!

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een prachtige kleur! Ik ben ook echt dol op de producten van MUA ^^

    ReplyDelete
  3. Great review! I love the color of this lipstick ;) very cute!
    Thanks for your sweet comment on my blog! It really made me smile xx

    Hope you're having a lovely Sunday! xx
    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem er mooi uit zien, zeker voor zo'n prijsje!
    xManon

    ReplyDelete
  5. I'm doing a giveaway on my blog if you'd like to check it out! x

    www.joyyiu.com

    ReplyDelete
  6. Leuk kleurtje, maar net iets te fel voor mij helaas :c

    ReplyDelete