~ Posted a new Cover ~

09:00


Hoi allemaal, mijn vorige Cover op YouTube heeft inmiddels 2500 views en iets van 77 likes *whutwhut*. Het was alweer een tijdje geleden dat ik die Cover op YouTube plaatste, en dus besloot ik deze keer een short Cover van Skyscraper te plaatsen. Ik heb sinds een tijdje een eigen camera, en voordat ik die had filmde ik altijd met mijn Iphone. Heel amateuristisch, maar blijkbaar toch goed genoeg voor een hele hoop views. Nu is de kwaliteit van de video veel en veel beter, en ik heb er wat grappige bloopers achter geplakt. Dus als je geen zin hebt om mij te horen zingen, spoel dan in elk geval even door, haha! Als je de video niet kan zien, klik dan hier.

Hi y'all, my last Cover on YouTube has got over 2500 views and something like 77 Thumbs ups *whutwhut*. It has been a while since I posted that Cover, so I decided to make a short Cover of Skyscraper by Demi Lovato. The times I didn't have my own camera, I filmed everything with my Iphone. Very amateurisch, but apparently enough for a lot of views. The quality of my new Cover is much better, and I've put some funny bloopers in it at the end. Can't see the video? Click here.

I hope you guys like it;)

xx Isabella

You Might Also Like

10 reacties

  1. Je hebt echt een prachtige stem Bella:)
    x

    ReplyDelete
  2. Wauw je kan echt supermooi zingen!
    Grappige bloopers :D x

    ReplyDelete
  3. Wow, prachtig gezongen!

    ReplyDelete
  4. Wauw, je kan zó mooi zingen! Ik luister nu al je covers terug, echt heel goed :) Ga zo door!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankje! Hahah, mijn eerste filmpje vind ik inmiddels zo lachwekkend😂 Dat was aan het begin van de Tweede klas. Maarja, wel super leuk dat je al mijn covers terug kijkt!

      Delete
  5. Omg doe mee aan de voice kids!

    ReplyDelete
  6. Ah wauw je bent echt heel goed! Ik vind je stemgelui heel fijn :)

    ReplyDelete