Picture-monday ~ einde meivakantie:(

06:00

Onderstaande foto: so I made myself some healty icecream... :D Super simpel, lekker en gezond! Ik ben van plan misschien nog een recept online te zetten.

 Hoi allemaal! Vandaag is het maandag, wat voor mij betekent dat ik weer naar school moet. Ik heb lekker veel geblogd deze vakantie, hopelijk vonden jullie alle posts leuk! Omdat ik weer naar school moet spring ik weer terug naar mijn oude blogritme, wat betekent een aantal posts per week, en niet meer om de dag/zelfs elke dag wat ik afgelopen vakantie deed.
In dit artikel laat ik jullie een paar foto's zien, genomen tijdens mijn vakantie. Het zijn ze niet allemaal, want dat zouden er te veel worden;)

Hi y'all! Today it is monday, and that means I gotta go back to school. I've been blogging a lot this holiday, I hope you guys enjoyed all of the posts! And then the sad part: I'll post less articles because of school. Yup, I will probably study A LOT. But don't worry, I'll be posting articles a few times a week, so stay tuned!
Today I'm showing you a few pictures, taken during my holiday. I hope you guys enjoy!



Op een avond gingen we met zijn vijfjes (mijn ouders, broertje, zusje en ik) naar een sushirestaurant om onbeperkt sushi te eten. Oh man, dat was ZO lekker. Je eet alleen echt wel veel te veel, haha!
One night we (my parent, brother, sister and me) went to a sushirestaurant. We had sushi (of course), and it was unlimited. It was SO good. I ate way too much, but it was all worth it. Haha!
Ik maakte dit moodbord. Ik had een oude hangen uit groep 7, en vond het hoog tijd worden voor een nieuw exemplaar.
I made this moodbord. The last time I made one, was in fifth grade. I didn't like it anymore, so I decided to make a new one. 
Zoals ik laatst al vertelde ben ik met het gezin een dagje naar Amsterdam geweest. Klik *hier* en *hier* voor de artikelen daarover.
Like I told you before, I've been going to Amsterdam with my parents, brother and sister. Click *here*  and *here*  for the blogposts about Amsterdam!
Mijn oom was jarig, en hij kwam die avond bij ons eten. Mijn moeder had een cake gebakken, en ik versierde de cake samen met mijn zusje en een vriendinnetje van mijn zusje. Volgens mij was mijn oom erg blij met de taart/cake!
It was my uncle's Birthday, and that night he came over to our house for dinner. My mum had baked a cake and me, my sister and a friend of her decorated the cake. I think my uncle was very happy with it!
Een mooie foto van mijn hond Patsy. Ze is zo schattig:)
A nice photo of my dog Patsy. She's so cute:)
Richting het einde van de vakantie kwamen er twee vriendinnen film kijken. Uiteindelijk bleven ze logeren! Het was super gezellig, we hebben tot heel laat gekletst. I luvvv them:)
Towards the end of the holiday, two friends of mine came over to watch a movie. They slept at my place as well. We had a very nice time. I luvvv them:)
Gisteren was het Moederdag, ik had voor mijn moeder een theekop gekocht van Blond en daar lekkere chocolaatjes in gestopt. 's Ochtends was er een lekker ontbijt met bagels en zalm. 's Middags vierden we de verjaardag van mijn broertje (woensdag wordt hij 13) met familie en vrienden.
Wat hebben jullie gedaan op Moederdag?
Yesterday it was Mothersday. I bought my mum a mug from 'Blond' and I'd put nice chocolates in it. That morning, we had a lovely breakfast with bagels and salmon. In the afternoon, we celebrated the Birthday of my brother (he'll turn 13 in two days) with some family and friends. What have you guys been doing on Mothersday?
Amy was natuurlijk ook op de verjaardag van Casper:)
Of course Amy came over as well:)

Iedereen een fijne week gewenst! We gaan er weer tegenaan. Yay...
Hope y'all have a nice week! The normal life starts again, after two weeks of freedom. Yay...

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuk artikel met leuke foto's!

    ReplyDelete
  2. Hele leuke foto's! De sushi ziet er echt heel lekker uit. :)

    ReplyDelete
  3. Leuke fotos, jammer dat je vakantie erop zit!

    ReplyDelete