Outfit ~ red car

06:00

Vandaag heb ik de eerste outfitpost van mei voor jullie. Gisteren stond er zo'n grappige rode auto bij ons in de buurt. Zodra ik hem zag riep ik mijn moeder om alsjeblieft foto's te maken:D Het resultaat vind ik best gaaf geworden.
Het was lekker weer gisteren, en ik had zin in een outfit met een opvallend item. Ik koos voor dit wit-blauwe blousje. Ik heb hem gecombineerd met mijn high waisted shorts, een panty en (hoe kon het ook anders) mijn All Stars. Op zo'n dag als gisteren was een zonnebril natuurlijk onmisbaar. 
Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

Today I'm showing you my May-1st outfit. Yesterday there was a funny red car in our neighbourhood. When I saw it, I immediately asked my mum to make pictures:D I think the result has become pretty awesome.
The weather was quite good yesterday, and I felt like wearing an outfit with one very notable item. I chose this white-blue blouse. I combined it with my high waisted shorts, a pantyhose and (naturally) my All Stars. Yesterday's weather was also perfect for sunglasses. Click 'read more' for more pictures!



Blouse: Blue Seven // High waisted shorts: Abercrombie&Fitch // Panty: Hema // Shoes: Converse All Stars // Sunglasses: Britain // Earrings: Bijou Brigitte // Bracelets: Fashion Centre

Wat vinden jullie van deze outfit? Vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter;)

xx Isabella

You Might Also Like

19 reacties

  1. Super leuke outfit! En die auto is inderdaad super awesome!

    ReplyDelete
  2. Je blousje is echt heeel mooi en ook de foto's zijn goed gelukt!
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke outfit! Ik vind de achtergrond met de auto er op echt leuk!!

    ReplyDelete
  4. Dat blousje vind ik echt heel leuk, ik hou wel van zo'n tiedye effect. Leuke foto's ook!

    ReplyDelete
  5. Even een vraagje tussendoor, ga jij ook nog langs Amy dit weekend?

    ReplyDelete
  6. Ik vind je outfit echt heel tof!

    ReplyDelete
  7. Ah, mooie outfit, leuke foto's met dat rode autootje!

    ReplyDelete
  8. Super leuke outfit, heel schattig blousje!! x

    ReplyDelete
  9. Geweldige outfit, en de auto <3

    ReplyDelete
  10. aahhh love the car! :D

    http://hennepp.blogspot.fi/

    ReplyDelete