Outfit: new items Forever21

16:30

Hoi allemaal, afgelopen vakantie ging ik een dagje naar Amsterdam. Natuurlijk ging ik ook even langs de Forever21. Ik kwam terug met een prachtige statement ketting en een lang vest zonder mouwen. Het vest heb ik sinds die dag heel vaak gedragen, het is echt zo'n kledingstuk dat ik heel makkelijk uit de kast pak. Je kan het zo leuk combineren!

Hi everyone, last holiday I went to our lovely capital, Amsterdam. A few weeks ago, the first Forever21 store in the Netherlands opened in the Kalverstraat. Of course I HAD to go there. I bought a sleeveless cardigan and a statement necklace. I absolutely love the cardigan, it became one of my favourite clothing items. Let's take a look at the photos!


 Cardigan: Forever21 // Cropped top: H&M // High waisted short: Abercrombie&Fitch // Statement necklace: Forever21 // Ring: Primark // Shoes: Converse All Stars // Panty hose: Hema

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments!
I would love to know your thoughts about this outfit! You can leave a comment down bellow if you want to. 

xx Isabella

You Might Also Like

26 reacties

  1. Hele leuke outfit! Je hebt een leuke stijl :)

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit!

    ReplyDelete
  3. Super outfit!!

    p.s. Ook erg leuk blog! Ik volg je nu! XX

    ReplyDelete
  4. Hele leuke items heb je gescoord! Je hebt trouwens een prachtig figuurtje <3

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een mooie foto's! (Jij bent ook heel mooi!)
    En leuke outfit!

    liefs

    ReplyDelete
  6. Ohja, hier doe je me ook echt aan Julia Stiles denken haha, complimentje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh wat een lieve comments! Dat laatste hoor ik niet vaak, dankjewel! ^^

      Delete
  7. Wat een prachtige outfit <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. Ah I love this! That top is awesome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha:) Exactly what I thought when I saw it for the first time:D

      Delete
  9. Je top en ketting vind ik helemaal geweldig <3

    ReplyDelete
  10. Dat shirt heb ik ook gezien! Wilde hem bijna kopen, heel tof!

    ReplyDelete
  11. Wat poseer je goed! De outfit staat je heel leuk :-)

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie foto's! Die outfit staat je heel goed, dat topje is zo leuk :)

    ReplyDelete
  13. Mooie outfit, staat je heel leuk :)

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke outfit!
    En ik vind je ketting er mooi uit zien!

    ReplyDelete
  15. Leuke outfit! Ik vind je ketting erg mooi :)
    xxRoos

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke outfit! Die ketting is ook erg leuk!

    ReplyDelete
  17. Geweldig leuke outfit en mooie foto's! Leuk!

    ReplyDelete