OOTD: maxi-skirt

06:00

Hoi allemaal, vandaag heb ik een (kort) OOTD-artikel voor jullie. Ik droeg mijn maxiskirt van de H&M, waar ik helemaal obsessed van ben. Ook droeg ik een kanten cropped top van Abercrombie&Fitch, een statement ketting van Accesoirize, witte Havaianas en een armbandje waarvan ik geen idee heb waar het vandaan komt (haha, whoops). Het is echt een relaxte outfit, maar het heeft ook weer echt iets cliques. Ik heb bovenstaande foto een beetje een oud effect gegeven, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Wat vinden jullie ervan?
Hi y'all, today I have a (short) OOTD for you. I wore my H&M maxiskirt, I'm obsessed with it. I also wore a lace cropped top from Abercrombie&Fitch,  a statement necklace from Accesoirize, my Havaianas and a bracelet whose I have no idea of were it comes from (haha, whoops). It's a very casual outfit, but chique at the same time. 

Maxiskirt: H&M // Cropped top: Abercrombie&Fitch // Statement necklace: Accessoirize // Flip flops: Havaianas // Bracelet: unknown

What are your thoughts about this outfit? Let me know it down below in the comments!

xx Isabella

You Might Also Like

15 reacties

  1. Superleuke outfit! Je crop top vind ik ook zo leuk :) Hele mooie foto's zijn het geworden!

    Liefs.

    ReplyDelete
  2. mooi! ben ook dol op de maxi skirt maar vind ze niet altijd gemakkelijk te combineren, er moet idd een elegante top bij

    ReplyDelete
  3. wat een prachtige outfit staat je super!

    ReplyDelete
  4. Prachtige maxi rok, staat je beeldig!

    ReplyDelete
  5. prachtige outfit meid! xx


    www.theycallmetrue.com

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit! Die top en die skirt, perfect!
    Love it

    liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ik wil nog zo graag een maxi rok halen! Het staat je erg mooi.

    ReplyDelete
  8. Ik vond je berichtje erg leuk om te lezen, dus dankjewel! De outfit die je aanhebt is werkelijk prachtig.. staat je super!

    ReplyDelete
  9. Wat een toffe foto's, hij staat je echt heel goed! (:

    ReplyDelete