OOTD: I only run for things worth chasing

06:00

De eerste keer blote benen dit jaar... Dat was afgelopen zaterdag. Het was ineens super warm, na een week vol regenbuien en koud weer. Ik had gelijk zin in mijn shirt van Gilly&Hicks, met een open achterkant (hoewel je dat op de foto's niet meteen zou zien). Er staat op: 'I only run for things worth chasing', wat ik echt een geniale tekst vind. En tja, mijn high waisted shorts... Die konden ècht niet ontbreken die dag. Ik had ze letterlijk gewoon NODIG, haha!

The first time this year I wore shorts without tights... AKA last Saturday. It was so warm, after a week full of typical Dutchy, rainy, cold weather. I immediately felt like wearing my Gilly&Hicks shirt, with an open back (allthough you can barely see it on the pictures). It says: 'I only run for things worth chasing'. Haha, genius. And yeah, my high waisted shorts... I litteraly NEEDED them that day^^


Trouwens, deze foto's zijn de eerste outfitfoto's die ik zèlf heb gemaakt (met zelfontspanner). Normaal maken mijn moeder, broertje of zusje ze. Ik heb namelijk geen statief, maar binnenkort misschien wel (1 juni ben ik jarig... hehe) en dan is het echt super moeilijk om zelf foto's te maken. Ik heb serieus hele constructies zitten maken met een bijzettafeltje, bloempot, bezem-achtig-ding om de lens recht te houden. Struggles...
By the way, this pictures are the first ones I made mysèlf (with Self-Timer). Usually my mum, brother or sister take pictures. I don't have a tripod, maybe in a few weeks (1 juni is my B-day... hehe) and that makes it so hard to take the pictures yourself. I seriously built like those whole constructions with a side table, a pot, a broom-thing to keep the lens in place. Struggles...
Shirt: Gilly&Hicks // Shorts: Abercrombie&Fitch // Statement necklace: Accessoirize // Bracelet with fruits: Claire's // Friendship bracelet: DIY // Shoes: Converse All Stars

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments! Ennuh, vergeet me niet te volgen op Bloglovin';)
What are your thoughts about this outfit? Tell me about it in the comments down below. And don't forget to follow me on Bloglovin';)

xx Isabella

You Might Also Like

17 reacties

  1. Mooie, zomerse outfit! Ook super voor een festivalletje :)

    Jules x

    ReplyDelete
  2. great photos :)) your outfit is gorgeous :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. Dat shirtje is zo leuk! En je foto's zijn goed gelukt, zo met de zelfontspanner! :))

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Whoops ik wilde je comment beantwoorden ipv verwijderen, sorry wie je ook bent haha:$
      Dankjewel in elk geval;) x

      Delete
  5. Hi! Perfect look and fhotos. Xxxx
    Www.mulhersuperfashion.com

    ReplyDelete
  6. super leuke zomerse outfit!

    ReplyDelete
  7. Leuk outfitje dit!!! :D




    Liefs,

    Irene

    ReplyDelete
  8. Heel mooi dat shortje! En wat cool die lage rug. :)

    ReplyDelete
  9. wat een mooie foto's & leuke outfit1

    ReplyDelete
  10. Prachtige zomerse outfit <3

    ReplyDelete