OOTD ~ floral at the top

12:00

Gisteren ging ik naar de verjaardag van een goede vriendin, Amy. Als je mijn blog lang volgt heb je haar misschien wel een keer voorbij zien komen. Ik had weer eens zin in een rokje:) Ik besloot mijn denim skaterskirt te combineren met een cropped top van Abercrombie&Fitch. Ik ben gek op deze top! Het printje, het doorzichtige aan de bovenkant... Ah, liefde. Om de outfit wat extra's te geven voegde ik mijn statement ketting van Accessoirize toe.
Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

Yesterday I went to Amy's birthday-party. She's a good friend of mine. Maybe you've seen her before on my blog? Anyways, I felt like wearing a skirt again:) I decided to combine my denim skaterskirt with a cropped top from Abercrombie&Fitch. I absolutely love this shirt! I like the see-through fabric at the top. I added my statement necklace from Accessoirize to spice up the outfit a little bit. Let's take a look at the photo's!



De laatste foto... Tja, ik was weer een beetje aan het spelen met foto's editen. Ik kon het weer eens niet laten, haha!
About the last picture... I was busy editing photo's again. I couldn't stop myself from trying out all of the filters, haha!
Skaterskirt: H&M // Cropped top: Abercrombie&Fitch // Statement necklace: Accessoirize // Rings: Claire's and Tally Weijl // Shoes: Converse All Stars // Pantyhose: Hema

Wat vind je van deze outfit? Laat het me weten bij de comments! En volgde je me al op Bloglovin' en Twitter?;)
Let me know your thoughts about this outfit at the comments down below! And... Do you follow me already? (Bloglovin' & Twitter) ;)

xx Isabella

You Might Also Like

18 reacties

  1. Wauw, jij bent echt mooi! En dat kanten topje is zoo leuk en schattig :)

    ReplyDelete
  2. Hele leuke outfit!
    Ik heb laatst ook zo'n top gekocht, maar dat rokje staat vanaf nu op mijn lijstje. Helaas ben ik een beetje heel erg blut, haha.
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke top! Je hebt hem erg goed gecombineerd!

    ReplyDelete
  4. Erg mooie outfit, ik vind de top heel leuk!
    x

    ReplyDelete
  5. Erg leuke outfit! De top vind ik heel erg mooi.

    ReplyDelete
  6. Wat een ontzettende leuke outfit heb je aan! Dat shirtje is echt leuk. liefs x

    ReplyDelete
  7. Echt een hele toffe outfit! Staat je heel leuk (:

    ReplyDelete
  8. Oh, mooie outfit, ik hou echt van je stijl! Leuk met die statement ketting

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje Eline! Dat vind ik heel leuk om te horen:)

      Delete
  9. Ontzettend leuke outfit!

    ReplyDelete
  10. Wat een schattige top!
    Leuk met dat rokje :)

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke outfit! Echt een schattige top! x

    ReplyDelete
  12. super outfit, vooral de ketting is prachtig!

    ReplyDelete
  13. Ik vind je crop top erg leuk!
    xxRoos

    ReplyDelete
  14. Oh ik vind het echt een super outfit! Zalige mix van het schattige kant met de stoere schoenen :)

    ReplyDelete
  15. Hele mooie outfit, staat je erg goed! Ik hou van croptops & kant, helemaal top!

    ReplyDelete
  16. Heel mooie top! Je hebt echt een leuke stijl meid

    X Sara

    ReplyDelete