OOTD ~ casual with a tiger on my T-shirt

12:00

Hoi allemaal! Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen (en zien;) ben ik donderdag naar Amsterdam geweest. Ik had jullie een outfitpost beloofd. Well, here it is;) We liepen veel, en dus had ik zin in een lekkere casual outfit. Ik koos voor een top van Forever21, mijn Levi's spijkerbroek, een leren jasje, mijn All Stars en een Travellers Backpack. Natuurlijk konden de nodige kleine accessoires niet ontbreken.

Hey y'all! Yesterday I promised I would post an OOTD in Amsterdam. Well, here it is;) I knew we would be walking a lot, so I felt like wearing a nice casual outfit. I chose a top from Forever21, my Levi's jeans, a leather jacket, my All Stars and a Travellers Backpack. Of course I had to add a little bit of jewelery to complete my outfit. 




 Top: Forever21 // Leather jacker: Freequent // Jeans: Levi's // Shoes: Converse All Stars // Backpack: Primark // Earrings: Claire's // Rings: H&M

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments! Vergeet me niet te volgen op Twitter en Bloglovin';)
You can leave a comment down bellow telling me your thoughts of this outfit (I love to read your comments!). Don't forget to follow me on Twitter and Bloglovin;)

xx Isabella

You Might Also Like

9 reacties

  1. Super leuke outfit, staat je goed! En op mooie plekjes foto's gemaakt, maar dat kan ook bijna niet anders als je in Amsterdam bent ;-)! Haha!

    Veel liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk shirt en mooie foto's !

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's! Ik vind je outfit echt leuk, je shirt en jasje zijn top!

    X Sara

    ReplyDelete
  4. Leuk shirtje! En wat zie je er schattig uit (:
    Ik volg je blog nu op bloglovin (:

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Aah, dat shirt vind ik echt heel gaaf! :)

    ReplyDelete
  6. Heel leuke outfit Bella!

    ReplyDelete
  7. Geweldige outfit! Vooral je shirt is echt leuk! En wat is Amsterdam toch een leuke stad!

    ReplyDelete
  8. Gave foto's! En jij hebt echt een lief gezichtje haha!

    Liefs, Merel

    ReplyDelete