How to: homemade Iced Coffee (easy)

12:00


Koffie, thee... Elke dag drink ik wel een van beide. Soms, als het buiten wat warmer is, heb ik niet zo'n zin in een warme drank. Dan is Iced Coffee perfect! Vandaag laat ik jullie zien hoe je heel makkelijk zelf ijskoffie maakt. Het kost je slechts vijf minuten, dus je kan het ook prima even tussendoor maken als je een druk dagprogramma hebt. 

I drink coffee or tea every day. Sometimes, when it's warm outside, I don't feel like drinking a hot drink. At times like this, Iced Coffee is perfect! Today I'm showing you how to make homemade Iced Coffee. It takes about five minutes, so it's also possible to make it when time is an issue.  


Needed: 

Eerst een kopje koffie zetten natuurlijk...
First, let's make a cup of coffee... 
Vervolgens doe je alles in de blender. Kwa hoeveelheden: ik heb ongeveer even veel melk als koffie gebruikt, wat ik persoonlijk uiteindelijk een beetje te veel vond (oeps), maar dat was dus één glas. Van de suiker heb ik een eetlepel in de blender gedaan, en ijs kan je er zoveel in stoppen als je zelf wil. Om de Iced Coffee een dikkere structuur te geven, raad ik je aan veel ijsklontjes te gebruiken;) Wat ook lekker is om toe te voegen, is Vanille ijs. Dan wordt het pas èchte Iced Coffee. Ik heb hier niet voor gekozen, omdat ik de calorieën wilde beperken.
Next, you put everything in the blender. About the quantities: I used equal amounts of coffee and milk, but in my opinion that turned out to be a little bit too much milk (whoops). I used one tablespoon of sugar, and talking about ice cubes: you can put as many ice cubes in the blender as you want. To get a thicker structure, I recommend using a lot of ice cubes;)
What's also nice to add to your coffee, is Vanilla ice cream. Then we're talking about the really filling Iced Coffee. I didn't use it, because I wanted to limit the calories. 
Maken jullie wel eens Iced Coffee? Laat me maar weten wat je van dit artikel vond door een reactie achter te laten bij de comments. Vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter!
Do you make yourself some Iced Coffee sometimes? Let me know your thoughts about this article in the comments down below. Don't forget to follow me on Bloglovin' and Twitter!

xx Isabella

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ik ben dol op ice coffee. Dus dit is een leuke DIY om thuis te maken. liefs x

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zeg ik heb alleen nog nooit ice coffee op

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh nog nooit? Misschien een goed moment om deze DIY te doen en het te proberen? Haha;)

      Delete
  3. Wat leuk bedacht! Ik vind Ice Coffee zoooo lekker.

    ReplyDelete
  4. Hmm, ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  5. Ahh dat klinkt super makkelijk en super lekker! Dat wil ik binnenkort wel eens gaan proberen!

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oeh leuk artikel! Gewone koffie vind ik echt niet lekker maar ijskoffie met karamel of vanille vind ik echt lekker!

    ReplyDelete