Hello May!

06:00


Wow, het is gewoon alweer mei. Dat betekent voor mij dat ik vandaag precies over een maand jarig ben. Yes, eindelijk word ik vijftien. Ik ben zo iemand die in verhouding redelijk laat jarig is. Soms best irritant als je je realiseert dat ruim de helft van je klas al vijftien (of zelfs zestien) is, en jij bent zelf nog gewoon veertien. En trouwens jongens, wat gaat de tijd toch snel. Volgens mij zeg ik dat heel vaak, maar het IS ook gewoon zo. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik als brugklasser voor de eerste keer naar de middelbare school ging! Terwijl dat nu serieus al drie jaar geleden is.

Oh ja, dat wilde ik nog vertellen. Ik heb een nieuwe liefde... Mijn mini Beats-speakers, de Beatspill. Je kan hem echt overal mee naartoe nemen omdat hij zo klein is. Daarnaast is hij draadloos! Via Bluetooth kan je hem verbinden met je Iphone, en dan kan je muziek afspelen. Het beste van alles is dat het geluid geweldig is. What else do you need?


Mei verwacht ik als een maand vol met feestjes, barbecues, lekker weer, maar ook veel drukte door school. Aangezien het schooljaar ten einde loopt en ik er ook weer niet echt super voor sta (wel oké, maar het moet nog wel iets beter) moet ik even flink punten scoren. Maar ehh, laat ik nu eerst genieten van mijn meivakantie;)

Ik hoop dat jullie zo'n klets-artikeltje weer een keer leuk vonden om te lezen. Gaan jullie nog iets leuks doen in mei? Vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter;)

xx Isabella

You Might Also Like

8 reacties

  1. Oh, leuk zo'n "update" artikel, wat goed dat je over een maand jarig bent! Ik verjaar zelf ook in juni, en inderdaad dan voelt het zo raar aan om "later te verjaren". Die mini- beats zien er goed uit!

    ReplyDelete
  2. Wauw echt gaaf z'n beatspill het geluid zou idd echt super zijn.

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je over een maand jarig bent! De mini-beats ziet er leuk uit.

    ReplyDelete
  4. Wat fijn dat je bijna jarig bent, succes met school!

    Jules x

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je bijna jarig bent! Die speakers zijn zo cool!! x

    ReplyDelete