Food I'm currently in love with

12:00

Ahh jongens, ik heb weer een aantal nieuwe verslavingen op het gebied van eten. Twee ervan zijn niet echt goed, dus hou het alsjeblieft uit mijn buurt. Haha! Mijn eerste verslaving zie je hierboven, die is het meest recent: Nerds. Mijn broertje werd laatst 13 en hij vroeg om een hele hoop snoep. Bij ons in de stad heb je een hele leuke snoepwinkel, waar ze ook wat Amerikaans snoep verkopen. Ik had al zoveel gehoord over Nerds, en toen zag ik ze liggen. 'Nou ja, ik ben nu toch snoep aan het inladen voor Casper, laat ik dit ook maar gelijk even meenemen' dacht ik. Je wil niet weten hoe ontzettend snel het op was. 
Ahh guys, I have a few new addictions when we're talking about food. Two of them are not really healthy, so please keep it away from me or I'll eat it all. Haha! My first addiction: Nerds. My brother recently turned 13, and he asked for a lo of candy. In our city there's a very nice Candy-Store, and they also sell some American candy. I'd heard a lot about Nerds, and then I saw them, right in front of me. I bought it, with a lot of candy for my brother. You don't want to know how fast I ate it.


Tweede verslaving: sushi. Ik vond het altijd al super lekker, maar sinds een tijdje is het echt mijn favoriete eten geworden. Mijn broertje wilde op zijn verjaardag sushi als avondeten. YES, dankje Casper! Kijk alleen al naar hoe het eruit ziet. Hemels.
My second addiction: sushi. I've always loved sushi, but since a while it's defenitely my favourite food. My brother had asked sushi for dinner on his B-day. YES, thanks, Casper! Just look at how amazing it looks. Delicious.
En dan mijn laatste favoriet: American Pancakes met blueberry's. Dit zijn voor mij de perfecte pannenkoeken. Nederlandse pannenkoeken zijn heel lekker hoor, maar dit... Niks boven deze pancakes. Om het dan te combineren met Aunt Jenima-sirop, ah, yum.
Then my last favourit: American Pancakes with blueberry's. For me, this are THE perfect pancakes. Dutch pancakes are also nice, absolutely, but this... Nothing better than this pancakes. When you combine it with Aunt Jenima-sirop, ah, yum.

Wat eten jullie op het moment het liefst?
What is your favourite food at the moment?

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties