Essence nailpolish: Baby you're a firework

10:00

Hoi allemaal! Ik zag laatst deze nagellak staan in het tweede schap van Essence. 'Sparkling sugar'... Hmmm, wat zou dat nu precies inhouden? Ik was wel erg nieuwsgierig en besloot het product mee te nemen. Vandaag review ik 'Baby you're a firework'.

Over het algemeen ben ik altijd wel te spreken over de Effect nail polish van Essence. Vaak zijn het ontzettend mooie topcoats! Deze keer is het alleen geen topcoat. Ben ik hier net zo enthousiast over?
Ik heb mijn nagels twee laagjes gelakt, en hij is nog wel een beetje see-trough. De nagellak dekt niet enorm goed, jammer! Wel moet ik zeggen dat ik het effect erg mooi vind. Het is geen liquid sand effect, maar het doet me er wel aan denken. De nagellak bevat enorm veel glitters, vandaar waarschijnlijk de naam 'Baby you're a firework'. Een explosie aan glitters:D
Over de kleur gesproken, ik had hem om eerlijk te zijn iets wat rozer verwacht. Het neigt meer naar wit met een roze gloed. Toch ben ik niet meteen ontevreden op dit gebied.
Bovenstaande foto's zijn in de zon genomen, onderstaande foto uit de zon. En sorry van mijn nagelriemen, ze zijn niet in hun beste staat op het moment. 
Op het moment dat ik deze review schrijf, zit de nagellak er inmiddels al drie dagen op. Op slechts één nagel is het een beetje gechipt. 
De eindconclusie: ik ben redelijk tevreden over deze nagellak. Het effect is mooi, hij blijft goed zitten, de kleur is bijzonder. Het enige nadeel is dat hij een heel klein beetje see-through is, maar opzich irriteer ik me er niet aan omdat het niet erg opvallend is. 

De Essence effect nailpolish 'Baby you're a firework' is voor €1,99 te koop bij de Kruidvat-filialen met een tweede schap van Essence.

Wat vinden jullie van deze nagellak? Laat het me weten bij de comments! Vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter;)

xx Isabella

You Might Also Like

11 reacties

  1. Lovely nail polish :)
    have a lovely day
    http://cxnfused.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. Mooi kleurtje,en een derde laagje kan natuurlijk altijd nog :)

    ReplyDelete
  3. Super leuk kleurtje! En heel erg goedkoop. Ik heb echt zin om 'm te kopen haha. :)

    ReplyDelete
  4. Wauw, het kleurtje is heel speciaal! Mooie foto's <3

    ReplyDelete
  5. Echt zo'n heerlijk kleurtje, heel erg tof!

    ReplyDelete
  6. Dat is echt een knal vet kleurtje. :D xx

    ReplyDelete