Een grachtenpand op je sokken

06:00

Laatst kwam mijn moeder aan met nieuwe sokken. 'Kijk, ik vond ze wel grappig'. Wel grappig? Ze zijn echt awesome! Dankjewel, mam! Een Amsterdams grachtenpand op je sokken. Hoe leuk en origineel is dat? En dan gewoon van de Hema. Ik moest en zou het met jullie delen.




Het enige nadeel van deze sokken vind ik dat er niet echt een 'vorm' in zit. Er zit geen duidelijk stuk in waar je hak moet zitten, laat ik het zo zeggen. De stof is gewoon recht. Opzich geen probleem, maar daardoor vervormd de foto een beetje als je ze aan hebt. Toch vind ik ze nog steeds super leuk.
Behalve deze sokken heeft de Hema ook nog een paar met een tropische kust erop, en sokken met allemaal bloemen. Dan heb je een keer mooie sokken voor als je je bijvoorbeeld moet omkleden bij gym, haha! En vooral voor jezelf natuurlijk;)

De sokken kan je in drie varianten kopen. Elk paar kost €3,95. 

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Haha, wat grappig dit:D

    ReplyDelete
  2. nice :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Haha, super cool!

    Jules x

    ReplyDelete
  4. Awesomeeeeeeee. Ik ga meteen naar de hema, hahahah.

    Liefs!

    ReplyDelete