Outfit: a skaterskirt again

06:00

A skaterskirt again... Ik draag ze steeds vaker. Deze keer combineerde ik hem met een van mijn nieuwe cropped tops van Forever21! Op de eerste foto van dit artikel zie je mij met een BIG smile. Zo blij ben ik dus met mijn cropped top... Haha:D
Ik haalde mijn zwarte skaterskirt van de Primark weer eens een keer uit de kast, die een subtiel bloemenpatroontje heeft (wat trouwens nauwelijks te zien is, aangezien het in de stof verwerkt zit). 
Wat me ineens opvalt als ik de foto's zie, is dat de touwtjes waar je de cropped top mee aan een kledinghanger kan hangen, op een hele hoop foto's zichtbaar zijn. Die was ik vergeten eraf te knippen. Whoops! Let daar maar even niet op.



(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's)




Wat ik heel leuk vind bij deze cropped top, is dat de hals aan de achterkant zo wijd is. Ik vind het heel classy staan.


Cropped top: Forever21 // Skaterskirt: Primark // Ketting: Primark // Bloemenring: Primark // Knockle ring met vleugel: Tally Weijl // Subtiele (nep)gouden ring: Claire's // Panty: Hema // Schoenen: Converse All Stars

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments! Blijf op de hoogte van nieuwe artikelen via Bloglovin'. Verder kan je me ook volgen op Twitter en WeHeartit

xx Isabella

You Might Also Like

18 reacties

  1. Wauw, mooie outfit! Ik hou van de combinatie crop tops- skater skirt :D
    Liefs

    ReplyDelete
  2. wat een mooi patroontje heeft die rok!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Je kettinkje is trouwens ook heel schattig xo

    ReplyDelete
  4. Wauw prachtige outfit, echt heel leuk! En inderdaad mooi dat de achterkant zo wijd is :)

    ReplyDelete
  5. Leuk! Ik hou ook van skaterskirts en cropped tops :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een toffe combinatie zeg! Ik vind je skaterskirt heel leuk :) xo

    ReplyDelete
  7. Wauw, staat je echt super goed. Moi figuurtje heb je ;)

    ReplyDelete
  8. Heel gaaf! Ik heb toevallig gisteren twee crop tops van de Forever21 binnen gekregen haha! Ben er ook ontzettend blij mee. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Haha, dat is toevallig:) x

      Delete
  9. Erg leuke outfit, staat je goed! Liefs

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit :) Ik hou ook van mijn croptops :D

    ReplyDelete
  11. Nice look! Staat je echt goed :D

    ReplyDelete
  12. Wat leuk zo met je All Stars eronder! Matcht perfect met je top!

    x

    ReplyDelete
  13. staat je heel leuk die croptops! Deze outfit vind ik heel tof!

    ReplyDelete