Outfit: new high waisted shorts

21:49

Hey:) Vandaag heb ik een OOTD voor jullie. Mijn moeder kwam laatst terug uit Amerika met high waisted shorts! Ik ben er zo blij mee! Ik ben al tijden op zoek naar een perfect paar, maar telkens zat het niet lekker of vond ik het net niet mooi zitten. Eindelijk heb ik er eentje.
Op de dag van het schieten van de foto's was het heerlijk weer. 'S ochtends had het geregend, en 's middags kwam ik thuis en scheen het zonnetje. Ik heb de hele middag in de tuin huiswerk gemaakt. Nu hebben we lekker lang weekend. En volgende week meivakantie... Ah, liefde.
Hoe dan ook, over naar de outfitfoto's! Zoals je kan zien zijn ze op de computer groter van formaat dan normaal. Ik heb eindelijk uitgevonden hoe dat werkt. Ook op de mobiele versie van mijn blog zijn de foto's nu helemaal scherp, en kan je dus zonder problemen mijn site bezoeken op je mobiel.



(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's)



Wat vinden jullie van high waisted shorts/broeken met een cropped top erboven? Ik kreeg van een jongen uit mijn klas de opmerking: 'Uhm, volgens mij zit je broekje te hoog.'. Haha, daar moest ik wel van lachen. Een paar jaar geleden snapte ik een high waisted broek ook niet helemaal, ik vond het maar een beetje vreemd. Maar sinds een tijdje kijk ik anders tegen de mode aan en vind ik het juist heel leuk.



Gaan jullie trouwens nog iets leuks doen met Pasen? Ik ga brunchen bij mijn oma en ik zal vast genoeg paaseitjes eten denk ik. Morgen is trouwens de opening van de Forever21 in Amsterdam. Ahh, zo leuk dat er nu ook een in Nederland is! Ik ga niet naar de opening, ik ben een beetje bang voor de drukte. Ik ben van plan er binnenkort wel een keer heen te gaan, want zoals je misschien wel door hebt als je mijn blog volgt ben ik een klein beetje verslaafd aan Forever21...^^


 High waisted spijkershort: Abercrombie&Fitch // Cropped top: H&M // Bikerjacket: Forever21 // Zonnebril: Bijou Brigitte // Panty: Hema // Schoenen: Converse All Stars // Armcandy: daar staat binnenkort een apart artikel over online!

~Bovenstaande foto... Ik was een beetje aan het spelen met foto's editen, haha!~

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat maar wat achter bij de comments! Ben op de hoogte van nieuwe blogpost via Bloglovin' en Twitter

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Leuke chille outfit c: Dat cropped topje is super leuk!
    Xx

    ReplyDelete
  2. Ah, mooie zo'n high waisted short! Staat je heel goed, leuk gecombineerd

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfit!! ik volg je nu! ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje komt nemen op mijn blog en mij ook volgt! x

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! Je shortje is echt gaaf :-D

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit! Staat stoer! Kom je ook eens op onze blog kijken?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Maar natuurlijk, ik neem meteen even een kijkje;)

      Delete
  6. Ik vind die short erg leuk! Wil er ook graag nog zo eentje hebben :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke outfit! Je broekje is echt super.

    ReplyDelete
  8. Oee wat leuk vooral het jasje!!

    ReplyDelete
  9. Heel erg leuk! Ik wil voor deze zomer ook nog high waisted shorts/broeken. Ik moet sowieso nieuwe broeken.. haha.

    Leuke blog heb je!!!! Ik ga je volgen via bloglovin haha

    Liefs
    Britt

    ReplyDelete
  10. Wauw, wat een prachtige shorts! ♥

    ReplyDelete
  11. Tof gecombineerd! Ik hou echt van high waisted broeken en rokjes :) Zeker met croptops. En het is vooral erg leuk dat jij ze uit Amerika hebt.

    PS. Ik heb meer van de photoshoot geupload, dus als je nog nieuwsgierig bent... :)

    ReplyDelete